Ovo će biti zanimljivo - i Kinezi sele proizvodnju u Europu - a radit će s jednim od najvećih koncerna...

Cijena ovog "strujića" bi trebala biti ispod 20.000 eura! Očekuje se da će Stellantis pokrenuti proizvodnju kineskih električnih automobila Leapmotor u Fiatovoj tvornici 2026. godine. Koji će konkurirati najjeftinijem...

Ovo će biti zanimljivo - i Kinezi sele proizvodnju u Europu - a radit će s jednim od najvećih koncerna... Fiat
11. 3. 2024

Napisao: Matjaž Gregorić

Dok europski proizvođači strepe pred 'invazijom' jeftinih kineskih električnih automobila, Stellantis već povlači ozbiljne poteze. Uz odobrenje Kine, dolazi do strateške integracije koncerna s proizvođačem Leapmotors. To znači da će Stellantis osigurati proizvodnju Leapmotorovih jeftinih električnih automobila u povijesnoj tvornici Mirafiori u Pijemontu (Italija). Igra predstavlja model T03, koji je alternativa modelima Dacia Spring i Renault Twingo Electric.

Proizvodnja bi mogla započeti između 2026. i 2027. s godišnjim kapacitetom do 150.000 vozila. U kineskoj start-up tvrtki Leapmotor International, koja bi se trebala brinuti o stranim tržištima, Stellantis ima 51% udjela (i 20% u Leapmotorsu) te ekskluzivna prava na izvoz i proizvodnju njihovih automobila izvan Kine. Leapmotorova jeftina vozila mogla bi se proizvoditi u Mirafiori zajedno s električnim Fiatom 500. Odluka će ovisiti o cijeni lokacije i konkurentnosti kvalitete. Ono što je zanimljivo kod ovoga je činjenica da je, primjerice, model T03 već dostupan na nekim većim europskim tržištima, a uvoznik nije Stellantis, što bi se uskoro moglo promijeniti.

Model T03

Leapmotor T03 je kompaktni električni gradski automobil koji u dužinu mjeri skromnih 3,61 metar, ističe se modernim oblikom, kompaktnim dimenzijama i bogatom tehnološkom opremom. Više je alternativa Dacia Springu (koji je još duži s 3,73 metra), Twin Electricu ili Smartu EQ fortwo.Pokreće ga elektromotor snage 81 kilovat, a napaja ga baterija kapaciteta 43 kW. kilovat sati.do 310 kilometara. I što je najvažnije, cijena bi trebala biti ispod 20.000 eura.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.