Kakav samo debakl Promaševićeva ponosa, pozvao građane da se voze linijom 1, a on ih naprasno iskrcao i završio na popravku na Remizi

VIDEO: Ako se po jutru dan poznaje neće to dobro završiti po Tomislav Tomašević opereaciju: ZG tramvaj znav čežnja. Već nakon nekoliko kilometara stao, izbacio putnike, pokvario se.

Samo koji sat ranije gradonačelnik s ponosom pozvao Zagrepčane da uživaju i u njegovih ruku djelo. Hvalio se na sva usta, sad nakon sprdačine šuti k'o zaliven.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Grad Zagreb (@gradzagrebzg)

Kakav samo debakl Promaševićeva ponosa, pozvao građane da se voze linijom 1, a on ih naprasno iskrcao i završio na popravku na Remizi Tomislav Tomašević / Instagram
10. 3. 2025

Evo što je na svom profilu pred koji sat napisao Grad Zagreb, a potpisao Tomislav Tomašević


[Nakon 15 godina prvi novi tramvaj u Zagrebu pušten u promet na liniji broj 1] 🚋

Prvi novi zagrebački niskopodni tramvaj proizveden od hrvatske tvrtke KONČAR – Električna vozila d.d. pušten je u promet i danas ga možete pronaći na liniji broj 1, Zapadni kolodvor – Borongaj.

Tramvaj su svečano pustili u rad @tomislavtomasevichr , gradonačelnik Grada Zagreba 🏙️, @lukakorlaet , zamjenik gradonačelnika, Marko Bogdanović, predsjednik Uprave Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET-a) 🚊, te Damir Šoštarić, ravnatelj Uprave za EU fondove Ministarstva mora, prometa i infrastrukture 🇪🇺.

„Ovo je prva obnova tramvajskog voznog parka nakon 15 godina. Ponosan sam i jer se radi o vozilu zagrebačke tvrtke Končar, koje je rezultat hrvatske pameti i zagrebačke proizvodnje. Novi tramvaji će sada kontinuirano pristizati i biti uključivani u promet, njih 20 do kraja ove godine, i tako nastavljamo dok ne bude isporučeno svih 80“, rekao je gradonačelnik Tomašević.

Dodao je i kako će ukupno u modernizaciju tramvajskog voznog parka biti uloženo preko 200 milijuna eura 💶.
Novi kratki niskopodni tramvaji prometovat će na linijama 1, 3, 8 i 13. 🚋

Vrijednost ugovora za prvih 20 tramvaja iznosi 47,2 milijuna eura s PDV-om, a sredstva za tu nabavku osigurana su putem Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, posredstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te Središnje agencije za financiranje i ugovaranje.

🚃 Tramvaj u Zagrebu ima dugu tradiciju – prve tračnice počele su se graditi prije gotovo 130 godina, a već nekoliko godina kasnije, zagrebačkim ulicama prometovao je prvi tramvaj s konjskom zapregom 🐴.

Od tada do danas, tramvaji su postali neizostavan dio svakodnevice građana. Zahvaljujući ovim značajnim ulaganjima u vozni park, Zagrebom će kroz nekoliko godina prometovati isključivo moderni niskopodni tramvaji, čime će Zagreb dodatno potvrditi status moderne europske metropole 🌍 usmjerene na kvalitetan javni prijevoz 🚉, što je jedna od ključnih usluga koja doprinosi kvaliteti života Zagrepčanki i Zagrepčana.

Pozivamo sve sugrađanke i sugrađane da isprobaju novi tramvaj 🚋 i uvjere se u prednosti ovog važnog iskoraka u razvoju javnog prijevoza!

Sprdačina sa ZG tramvajem No.1

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.