Kakav samo debakl Promaševićeva ponosa, pozvao građane da se voze linijom 1, a on ih naprasno iskrcao i završio na popravku na Remizi
VIDEO: Ako se po jutru dan poznaje neće to dobro završiti po Tomislav Tomašević opereaciju: ZG tramvaj znav čežnja. Već nakon nekoliko kilometara stao, izbacio putnike, pokvario se.
Samo koji sat ranije gradonačelnik s ponosom pozvao Zagrepčane da uživaju i u njegovih ruku djelo. Hvalio se na sva usta, sad nakon sprdačine šuti k'o zaliven.
View this post on Instagram
Evo što je na svom profilu pred koji sat napisao Grad Zagreb, a potpisao Tomislav Tomašević
[Nakon 15 godina prvi novi tramvaj u Zagrebu pušten u promet na liniji broj 1] 🚋
Prvi novi zagrebački niskopodni tramvaj proizveden od hrvatske tvrtke KONČAR – Električna vozila d.d. pušten je u promet i danas ga možete pronaći na liniji broj 1, Zapadni kolodvor – Borongaj.
Tramvaj su svečano pustili u rad @tomislavtomasevichr , gradonačelnik Grada Zagreba 🏙️, @lukakorlaet , zamjenik gradonačelnika, Marko Bogdanović, predsjednik Uprave Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET-a) 🚊, te Damir Šoštarić, ravnatelj Uprave za EU fondove Ministarstva mora, prometa i infrastrukture 🇪🇺.
„Ovo je prva obnova tramvajskog voznog parka nakon 15 godina. Ponosan sam i jer se radi o vozilu zagrebačke tvrtke Končar, koje je rezultat hrvatske pameti i zagrebačke proizvodnje. Novi tramvaji će sada kontinuirano pristizati i biti uključivani u promet, njih 20 do kraja ove godine, i tako nastavljamo dok ne bude isporučeno svih 80“, rekao je gradonačelnik Tomašević.
Dodao je i kako će ukupno u modernizaciju tramvajskog voznog parka biti uloženo preko 200 milijuna eura 💶.
Novi kratki niskopodni tramvaji prometovat će na linijama 1, 3, 8 i 13. 🚋
Vrijednost ugovora za prvih 20 tramvaja iznosi 47,2 milijuna eura s PDV-om, a sredstva za tu nabavku osigurana su putem Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, posredstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te Središnje agencije za financiranje i ugovaranje.
🚃 Tramvaj u Zagrebu ima dugu tradiciju – prve tračnice počele su se graditi prije gotovo 130 godina, a već nekoliko godina kasnije, zagrebačkim ulicama prometovao je prvi tramvaj s konjskom zapregom 🐴.
Od tada do danas, tramvaji su postali neizostavan dio svakodnevice građana. Zahvaljujući ovim značajnim ulaganjima u vozni park, Zagrebom će kroz nekoliko godina prometovati isključivo moderni niskopodni tramvaji, čime će Zagreb dodatno potvrditi status moderne europske metropole 🌍 usmjerene na kvalitetan javni prijevoz 🚉, što je jedna od ključnih usluga koja doprinosi kvaliteti života Zagrepčanki i Zagrepčana.
Pozivamo sve sugrađanke i sugrađane da isprobaju novi tramvaj 🚋 i uvjere se u prednosti ovog važnog iskoraka u razvoju javnog prijevoza!
Sprdačina sa ZG tramvajem No.1