Od telefona do auta: kineski konkurent luksuzne njemačke limuzine već u prvom tjednu izazvao strahovito zanimanje kupaca - razgrabili su ga kao alvu!

Huaweijeva vrhunska električna limuzina Maextro S800 stoji i više od 130.000 eura i sve je planulo čim su je pustili u prodaju!

Domaći kupci oduševljeni su prestižnom limuzinom. Isporuke počinju u kolovozu, a posebna serija Pioneer, ograničena na 599 vozila, bit će dostupna od 24. lipnja nadalje.

Od telefona do auta: kineski konkurent luksuzne njemačke limuzine već u prvom tjednu izazvao strahovito zanimanje kupaca - razgrabili su ga kao alvu! Huawei
12. 6. 2025

Huaweijeva vrhunska električna limuzina Maextro S800, prvi put predstavljena prošlog studenog, nedavno je službeno debitirala na Guangdong Auto Showu. Već u prvom tjednu prodaje zabilježio je 3600 narudžbi na kineskom tržištu, što pokazuje snažan interes kupaca, navodi Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA).  

Model Maextro S800, koji nastaje u suradnji tehnološkog diva Huawei i proizvođača automobila JAC Group, na tržištu se pozicionira kao konkurent ultraluksuznoj limuzini Mercedes-Maybach S klase. Početna cijena električnog vozila je oko 90.800 eura, što je gotovo polovica cijene njemačkog rivala koji u Kini starta od oko 188.000 eura.  

U manje od 24 sata nakon službenog lansiranja prikupljeno je već 1600 narudžbi, što potvrđuje snažno prihvaćanje modela. Iznenađujuće je da je čak 70 posto narudžbi bilo za najskuplju verziju, vrijednu 130.300 eura, rekao je izvršni direktor Huaweija Yu Chengdong. Prema njegovim riječima, to je dokaz sve veće potražnje kineskih potrošača za premium domaćim brendovima.

S800 prvi je zajednički projekt Huaweija i JAC grupe, a ujedno i najambiciozniji automobilski projekt unutar konzorcija HIMA. Vozilo ulazi na tržište kojim tradicionalno dominiraju njemački brendovi, ali sada Kina očito jača svoju prisutnost u luksuznom segmentu.

S duljinom od 5480 mm, širinom od 2000 mm i međuosovinskim razmakom od 3370 mm, Maextro S800 svrstava se među najveće limuzine na kineskom tržištu. Njegov izravni konkurent je i model NIO ET9 koji je s isporukama krenuo u ožujku, a 810 je isporučen u travnju. Unutrašnjost vozila uključuje 43 zvučnika ukupne snage 2.920 W, glavni ekran od 15,6 inča i dodatni 16-inčni ekran za suvozača. Dostupna je verzija s četiri ili pet sjedala, a stražnja stakla mogu se zatamniti pokretima.  

Kupci mogu birati između dvije osnovne izvedbe – potpuno električne i hibridne. Električna verzija s dva motora ukupne snage 390 kW (523 KS) i baterijom od 95 kWh nudi domet do 702 km prema kineskom CLTC standardu. Hibridna verzija s dva ili tri motora postiže 635 kW (852 KS) u najsnažnijoj izvedbi, uz dodatak 1,5-litrenog benzinskog generatora. Očekuje se da će ukupna godišnja proizvodnja u novoj tvornici premašiti 100.000 vozila, što odgovara približno 8.300 jedinica mjesečno pri punom kapacitetu.  

Isporuke počinju u kolovozu, a posebna serija Pioneer, ograničena na 599 vozila, bit će dostupna od 24. lipnja nadalje.