3 mrtva mornara, nesreće, godine na leđima i sudbina mu je zapečačena. Lastovo ide u vječna lovišta
"Lastovo" je slavno plovilo Jadranom, no neslavno zbog nebrige završilo važno poglavlje povijesti "Jadrolinije" i pomorskog prometa u Dalmaciji.
Trajekt je zgrađen je 1969. u Japanu, a Jadroliniji je od 1978. godine. Tijekom povijesti jedno je vrijeme nosio ime Partizanka, potom Lastovo I, a od 1998. godine jednostavno Lastovo.
Nakon više od četiri desetljeća plovidbe pod zastavom Jadrolinije, trajekt Lastovo konačno je završio svoje putovanje.
Hrvatski brodovlasnik "Jadrolinija" potvrdio je za Dalmatinski portal da je donio odluku o pokretanju procesa razgradnje ovog nekada nezaobilaznog trajekta. Odluka je uslijedila nakon tragične nesreće koja se dogodila prošle godine na Malom Lošinju, gdje su tri mornara poginula, a jedan je teško ozlijeđen uslijed pada rampe.
Trajekt Lastovo izgrađen je 1969. godine u Japanu, a Jadroliniji se pridružio 1978. godine. Tijekom svoje duge povijesti jedno je vrijeme nosio ime Partizanka, potom Lastovo I, a od 1998. godine jednostavno Lastovo. Brod dizajniran za otvoreno more često je plovio u uvjetima koji su bili prezahtjevni za druge trajekte.
Lastovo je imalo dužinu od 72,7 metara, širinu od 13,7 metara i gaz od 3,7 metara, a rampa mu je bila teška više od deset tona. Najčešće je povezivala Split s Korčulom i Lastovom, a kasnije uglavnom Zadar s Lošinjem. Osim za svakodnevnu upotrebu, trajekt je igrao i ulogu u nizozemskom filmu The Crossing, u kojem je korišten kao plovilo za putovanje iz Maroka u Španjolsku.
Prestankom plovidbe trajekta Lastovo završava važno poglavlje povijesti Jadrolinije i pomorskog prometa u Dalmaciji.