Novo i u Hrvatskoj: Opel Insignia Grand Sport

Insignia Grand Sport stigla je i na naše tržište, a riječ je o kombi limuzini s petera vrata, Opelovu trenutno najvećem osobnom automobilu

Novo i u Hrvatskoj: Opel Insignia Grand Sport Opel
2. 6. 2017

Napokon je u prodaji i u nas, a dostupna je i njegova karavanska izvedenica koja kod Insignije ima drugačiju oznaku – Sports Tourer. Zanimljivo je kako je tvrtka iz Russelsheima zaboravila svoju kovanicu za limuzine s ogromnim prtljažnikom. Upravo je ona još sredinom prošloga stoljeće iznjedrila naziv car and van. On se ubrzo toliko udomaćio, poseboce u nas, da je postao simbilom za takve aute. Karavani su za nas, ali i za dobar dio Nijemaca, bili auti koji su označavali klasu, iako su iste takve karoserijske oblike u Francuskoj nazivali break, u Mazdi wagon, u Volkswagenu i Škodi combi... Opel je iz takvih auta uspio učiniti sve što i Jeep znači u klasi terenaca. Džip je jedan jedini i neponovljivi, no i mnogi drugi terenci kolokvijalno su se tako nazivali. 

Insignija je bila u prvom izdanju iz 2009. iznimno uspješna limuzina iz srednje klase. Bila je zapravo lider, prodavanija i od Passata. Upravo je to u Opelu bio cilj.

Riječ je o temeljito obnovljenom i dorađenome modelu. Jednako kao i glede Astre, u Opelu se najviše hvale smanjivanjem težine za nevjerojatnih 10 kg, a kod najvećih dizelaša i do 200 kilograma u usporedbi s predhodnikom.

Ponuda turbobenzinskih motora (1,5 i 2,0 turbo sa 140, 165 i 260 'konja') i dobro znani pogonski turbodizelski motori (1,6 CDTi i 2,0 CDTi sa 110, 136, 170 i 210 KS) širok su izbor. Jednako je tako i s četiri razine opreme (osnovni, Edition, Dynamic i Innovation) te dodatnim paketima s najrazličitijim dodacima  (između ostalog i učinkoviti matrični farovi i projecirani zaslon). Insignia ima već u serijskoj opremi bogat paket pomoći za vozača - prednju kameru s prikazom putanje, alarm za nalet, sustav pomoći za izlaska iz trake, sustav samostalnoga kočenja za sprječavanje naleta pri manjim brzinama, sustav za prepoznavanje pješaka, pa i LED dnevna svjetla i sprijeda i straga.

Osnovna Insignia 1,5 Turbo sa 140 'konja' i šestostupanjskim ručnim mjenjačem stoji prihvatljivih 23.200 eura. Osnovna turbodizelska Insignia 1,6 CDTI sa 110 'konja' i šestostopanjskim ručnim mjenjačem stoji 24.950 eura. Doplata za Sports Tourer iznosi 1100 eura. Više razine opreme su s nadoplatama 600, 1300 i 100 eura. Doplata za automatski mjenjač (šesto ili osamstupanjski) je od 1750 eura, za 4x4 pogon je doplata 3000 eura.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.