Stigao je Gospodar prstenova, inovativan, sjajan, kvalitetan, moćan, s više stila, tehnologije, sigurnosti i učinkovitosti nego ikad prije
VIDEO + FOTO x50 Polazni model sa 110 kilovata (150 KS) u Njemačkoj će stajati 44.600 eura, dok će Q3 e-hybrid sa 200 kilovata (272 KS) biti dostupan za 49.300 eura.
Novi Audi Q3 - Sve su to inovacije jednog od najvažnijih Audija
Segment u kojem se Q3 nalazi je potpuno brutalan što se tiče konkurencije. Ima li najnoviji Audi ono što je potrebno za dominaciju?
Napisao: Gregor Žvab
Treća generacija Audijevog modela Q3 spremna je za novo poglavlje – na svim područjima. Nakon više od desetljeća uspjeha u kompaktnom premium SUV segmentu, nova generacija donosi više stila, tehnologije, sigurnosti i učinkovitosti nego ikad prije.
Digitalni napredak i moderan dizajn
Vanjski izgled novog Q3 izgleda samouvjereno i moderno, s izražajnim linijama i prepoznatljivom rešetkom Singleframe, upotpunjenom uskim, aerodinamički optimiziranim prednjim svjetlima. Audi po prvi put u ovoj klasi u Q3 ugrađuje digitalna matrična LED prednja svjetla s micro-LED tehnologijom koja s 25.600 mikroskopskih dioda osiguravaju iznimnu svjetlinu i preciznost osvjetljenja.
Unutar Q3, digitalno iskustvo dolazi do izražaja. Vozača dočekuje novi zakrivljeni panoramski zaslon koji se sastoji od 11,9-inčnog digitalnog mjerača i 12,8-inčnog MMI zaslona osjetljivog na dodir. Funkcionalnost je nadopunjena glasovnim asistentom s umjetnom inteligencijom i integriranom pohranom aplikacija.
Ozvučenje SONOS snage 420 W i dvanaest zvučnika pruža iskustvo kakvo se inače očekuje u višim klasama.
Drive verzije za svačiji ukus
Novi Q3 bit će dostupan s nekoliko opcija pogona. Početni model pokreće TFSI benzinski motor od 110 kilovata (150 KS), opremljen blagom hibridnom tehnologijom i sedam-stupanjskim S tronic mjenjačem. Za veće udaljenosti tu je i TDI dizelska alternativa sa 110 kilovata (150 KS) i 360 Nm okretnog momenta. Za dinamičnije orijentirane vozače namijenjena je snažnija izvedba TFSI quattro sa 195 kilovata (265 KS) i 400 Nm okretnog momenta koja snagu prenosi na sva četiri kotača.
Vrhunac ponude je Q3 e-hybrid sistemske snage 200 kilovata (272 KS). Ovaj plug-in hibrid u kombinaciji s elektromotorom i baterijom kapaciteta 25,7 kWh (neto 19,7 kWh) omogućuje do 119 kilometara električne vožnje (prema WLTP-u).
Tehnološki napredak također i kod šasije
Izvrsnu dinamiku vožnje osigurava obnovljeno podvozje s mogućnošću odabira klasičnog čeličnog ovjesa, sportskog podvozja ili aktivnog podvozja s dvostrukim ventilima, koje se u stvarnom vremenu prilagođava cesti i situaciji u vožnji.
Opcijski progresivni sustav upravljanja omogućuje izravniji odgovor, dok sustav Audi drive select nudi i poseban "uravnoteženi" način vožnje koji spaja udobnost i dinamiku.
Sigurnost i pomoć vozaču
Novi Q3 opremljen je nizom sustava pomoći, uključujući sustav za parkiranje plus s prikazom udaljenosti, tempomat s adaptivnim tempomatom, upozorenje o napuštanju prometne trake s pomoći u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje vozača na pospanost te pomoć pri aktivnom kočenju i izbjegavanju sudara.
Osim toga, prilagodljivi sustav asistenta za vožnju plus podržava uzdužno i poprečno navođenje i omogućuje potpomognutu promjenu trake. Kamera u unutrašnjosti prati pospanost vozača, pomoć pri parkiranju omogućuje učenje manevara, a novi sustav za vožnju unatrag može zapamtiti rutu i sam izbaciti vozilo iz slijepe ulice.
Dostupan od jeseni
Audi Q3 na europska tržišta stiže u listopadu, a narudžbe će biti moguće već na ljeto. Polazni model sa 110 kilovata (150 KS) u Njemačkoj će stajati 44.600 eura, dok će Q3 e-hybrid sa 200 kilovata (272 KS) biti dostupan za 49.300 eura.
Stigao je Gospodar prstenova, inovativan, sjajan, kvalitetan, moćan, s više stila, tehnologije, sigurnosti i učinkovitosti nego ikad prije - audi Q3 Polazni model sa 110 kilovata (150 KS) u Njemačkoj će stajati 44.600 eura, dok će Q3 e-hybrid sa 200 kilovata (272 KS) biti dostupan za 49.300 eura. Novi Audi Q3 - Sve su to inovacije jednog od najvažnijih Audija Segment u kojem se Q3 nalazi je potpuno brutalan što se tiče konkurencije. Ima li najnoviji Audi ono što je potrebno za dominaciju?