“Šarlatan”, “prolupao”, “antivakser”! To je riječnik kojim se služi pandemijski marketnig. Odgovarati će zbog toga

Foto: Gordan Stanzl/Pixell


Gordan Lauc upozorava: To što čine je doslovno zločin za koji će svi oni jednog dana morati odgovarati”! Evo kakvim se prljavim sredstvima služi pandemijski marketing. 

Znanstvenik i član Savjeta za Covid-19 Vlade RH napisao je još jedan zanimljiv post o pandemijskom marketingu.

- “Martin Kulldorff je profesor na Harvardu i jedan je od autora “Great Barrington” deklaracije koja se među prvima usprotivila uvođenju lockdowna kao metode borbe protiv pandemije. Danas je jasno da su bili skoro potpuno u pravu, no napadi koje je na njih organizirao pandemijski marketing su bili naprosto strašni.

Kada čitam za što su ih sve lažno optuživali u medijima, doslovno vidim naslove u našim medijima koji su napadali mene “šarlatan”, “prolupao”, “antivakser” i sl. Kada ulažete puno u marketing, onda jako pomno planirate marketinške akcije i birate slogane kojima ćete ostvariti marketinške ciljeve.

Ovdje se doslovno radi o identičnim frazama što otvara malo prostora sumnji da se radi o globalno koordiniranom marketinškom nastupu kojeg financira industija pandemije. Da se ne radi o prljavom lobiranju koje kroz nametnute zabrane i ograničenja doslovno gura svijet u kaos radi osobnog profita mogli bismo i pomisliti da se radi o legitimnim marketinškim ciljevima. Ovako to nisu legitimni ciljevi već doslovno zločin za koji će svi oni jednog dana morati odgovarati”, ističe Lauc.

“Šarlatan”, “prolupao”, “antivakser”! To je riječnik kojim se služi pandemijski marketnig. Odgovarati će zbog toga Gordan Stanzl
14. 10. 2021

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.