Na pomolu veliki preokret u procesu Miroslava Dorešića i Sunčice Findak, vještaci nakon 16 godina ustvrdili da prijeteću poruku bačenu s kamenom u stan TV urednice nije pisao bivši zamjenik ministra

VIDEO: Miroslav Dorešić odležao u Remetincu 9 mjeseci i tri dana zbog ljubavne priče u kojoj je bilo svega samo ne happy enda! Tek nakon 16 godina grafolozi ustvrdili kako rukopis poruke, zbog čega je između ostalog bio pravomoćno osuđen 2009. presudom broj KO-4576/03, nije njegov. HRT mu se ispričao. Za bivšeg zamjenika ministra prosvjete i športa u Vladi Zlatka Mateše to je velika stvar, baš kao i isprika HRT-a. Nakon 16 godine borbe za pravdu napokon je dočekao da se bar netko ispričao, da je pošteđen najgrubljeg medijskog linča i da postoji nada da u ponovnom procesu dokaže suprotno presudi iz 2009. Za to Dorešić ima i drugih argumenata.

Da rukopis nije njegov potvrđeno je u sudskom procesu protiv producenata serijala "Hrvatski premijeri osobno", koji su objavili naslovnicu Globusa na kojoj je Dorešić gotovo na cijeloj stranici prikazan kao zlostavljač TV urednice i kojem je po novom nalazu vještaka dokazano da nije pisao objavljenu poruku. Usprkos ovoj, po Dorešića iznimno važnoj činjenici, ustanovljenoj u neovisnom sporu od onog kojeg je vodila s bivšim zamjenikom ministra Sunčica Findak, Sud je odlukom od 19. lipnja ove godine ponovio i nedvosmisleno napisao u svojoj presudi 32 K-1987/17-36 da je okrivljenik Miroslav Dorešić osuđen za kazneno djelo prijetnje čl. 129 KZ RH, a koje se sastoji od ukupno pet radnji. Međutim, niti jedna od opisanih pet radnji za koje je okrivljenik oglašen krivim se ne odnosi na ovaj slučaj. U novom procesu Dorešić je ipak uspio grafološki vještačiti prijetnju stoga je naprosto nevjerojatno da to nije bio u prilici u procesu u kojem je proglašen krivim i osuđen na izdržavanje zatvorske kazne. Isto tako je nevjerojatno kako sud u prvom procesu nikada nije saslušao dva predložena Dorešićeva svjedoka za koje on tvrdi da su mu davali i da mu daju alibi i koji su trebali biti krunski svjedoci. Najnovija presuda u slučaju "Hrvatski premijeri osobno" daju mu za pravo još jednom potražiti pravdu. Onu za zaustavljanje medijskog linča uspio je ostvariti i to još i uz ispriku ravnatelja HRT-a. Hoće li i onu drugu iz 2009. zbog koje je bio u zatvoru i razapinjan na križ ostaje tek da se vidi. Kako kaže, spreman je ispraviti nepravdu i ljagu koja mu je nanesena. Pokušali smo saznati što o svemu misli Sunčica Findak, dugogodišnja urednica, no nažalost na poruku koju smo odaslali HRT-u, gdje radi, nitko se nije odazvao.

Na pomolu veliki preokret u procesu Miroslava Dorešića i Sunčice Findak, vještaci nakon 16 godina ustvrdili da prijeteću poruku bačenu s kamenom u stan TV urednice nije pisao bivši zamjenik ministra Borut Černelić
5. 11. 2019

Napisao: Borut Černelić

Snimlili: Borut Černelić, Boris Ščitar/PIXELL, Goran Stanzl/PIXSELL

Na pomolu je veliki obrat u slučaju Miroslav Dorešić - Sunčica Findak. Riječ je o sudskom procesu u kojem je bivši zamjenik ministra prosvjete odležao u zatvoru devet mjeseci i tri dana. Grafolozi su nakon 16 godina uspjeli nametnuti dokaze prema kojima rukopis poruke umotane oko kamena kojim je razbijen prozor stana urednice HRT-a nije njegov! Sam Dorešić tvrdi da je njen, a kako kaže, "to se da i pročitati između redaka nalaza vještaka". Dorešić se poziva na dva grafološka vještačenja koja dokazuju kako on nije autor sporne poruke: - "PLATIT ĆEŠ ZA SVE NIKADA NEĆEŠ IMATI MIRA". Grafološki vještaci vještačili su groznu pisanu prijetnju i nekoliko njezinih tekstova koje im je dostavio Miroslav Dorešić, a koji su prema njemu autorstvo urednice na Hrvatskoj televiziji. Sudski vještaci su tako zaključili da je sporan tekst objavljen na naslovnici Globusa 26. prosinca 2003. pisala ista osoba kao i nesporne tekstove koje je pisala Sunčica Findak. Iako vještaci potvrđuju kako je autor svih analiziranih poruka, u velikoj vjerojatnosti jedna te ista osoba, oni Sunčicu Findak eksplicite nisu naveli kao pisca ružne poruke. Za Miroslava Dorešića tu ništa nije sporno, a njemu je bilo u procesu protiv producenata Globusa dokazati kako spornu poruku nije pisao on. Uz sve to Miroslav Dorešić ima razloga za zadovoljstvo, jer HRT u reprizama dokumentarne serije "Hrvatski premijeri osobno" više ne objavljuje transparentnu naslovnicu Globusa na kojoj "vrišti slika profesora i oprema koja poziva na linč", bivšeg zamjenika ministra Božidara Pugelnika. Sad su je u potpunosti zamaglili, a uz to su uputili i ispriku Miroslavu Dorešiću, koji je u sporu zbog serijala ishodovao presudu u kojoj se potvrđuje kako na pisanoj prijetnji umotanoj u kamen, nije bio njegov rukopis. Nakon 16 godina bivši ministar najavljuje obnovu procesa u kojem je pravomoćno osuđen i zbog prijetnji TV urednici na zatvorsku kaznu. Nju je i "odležao" u Remetincu, ali ništa mu nije važnije od rehabilitacije i njegove istine! Zanimljivo, kako u procesu Findak-Dorešić ovakav grafološki nalaz nije priložen kao dokaz, baš kao što sud nije ispitao ni dva svjedoka za koje i danas Dorešić tvrdi da su krunski! Evo što nam je izjavio prije pokretanje novog procesa i samo nekoliko mjeseci od sudske objave kojom se potvrđuje kako rukopis na ubačenoj poruci kroz razbijeno staklo stana Sunčice Findak nije bio njegov! - Grafolozi su na temelju rukopisa koji je osvanuo i na Globusovoj naslovnici te nekoliko rukopisa Sunčice Findak koje sam im dostavio zaključili, između ostalog, da Miroslav Dorešić nije autor poruke koja je osvanula i u Globusu i koja je bila uz kamen bačen kroz prozor u stan Sunčice Findak. Uz sve to sudska vještakinja Zrinka Belotti ustvrdila je kako su sve poruke koje je vještačila u spisu pisala jedna te ista osoba, a ta nije Miroslav Dorešić. Vještačila je isključivo poruku iz Globusa te nekoliko rukopisa koji su joj dati na uvid a koji su autentični rukopisi Sunčice Findak. Sve te tekstove koje su vještaci secirali, i sporni i nesporni, pisala je jedna te ista osoba. Više o svemu pogledajte u videu s gospodinom Miroslavom Dorešićem koji se ni danas ne miri s činjenicom da je bezrazložno kažnjen, da je imao nepravedno prvo suđenje i da je bio izložen pravom medijskom linču. Pokušali smo saznati što o svemu misli Sunčica Findak, dugogodišnja urednica, no nažalost na poruku koju smo odaslali HRT-u, gdje radi, nitko se nije odazvao. Za pretpostaviti je kako želi zaboraviti ovu ružnu epizodu iz svog života koja se iz bajkovite ljubavne priče pretvorila u nešto što nitko ne bi volio doživjeti.

Članak je također dostupan u tiskanom izdanju magazina Start, koji je u prodaji od 12.07.2019.

PRETPLATITE SE!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.