VIDEO: Epska preobrazba BMW-a koji će već 2021. proizvesti milijun elektroauta, koji piše budućnost s „gamerima“, 5G mrežom. BMW iNEXT, BMW Motorrad i MINI prvi na redu

VIRTUALNI VATROMET IZ Munchena! #NEXTGen 2020 donosi svjetske premijere BMW-a iNEXT, BMW Motorrad i MINI. Ovo naprosto morate pogledati, a i pročitati.

Stiže i  serijska verzija BMW-a iNEXT, koja će se u prodaji naći krajem studenog 2021. godine pod oznakom BMW iX. BMW Group piše novo poglavlje o budućnosti mobilnosti - a #NEXTGen 2020 pruža idealnu platformu na kojoj će se predstaviti. U svijetu koji se mijenja radikalnije nego ikad, BMW grupa postavila si je za cilj nastaviti tehnološki razvoj, postavljati trendove i biti snaga u oblikovanju budućeg lica mobilnosti s atraktivnim portfeljem proizvoda i njegovom snagom izbora strategija.

VIDEO: Epska preobrazba BMW-a koji će već 2021. proizvesti milijun elektroauta, koji piše budućnost s „gamerima“, 5G mrežom. BMW iNEXT, BMW Motorrad i MINI prvi na redu BMW Press
17. 11. 2020

Na #NEXTGen 2020 BMW Group otvara vrata koja se inače čvrsto drže zatvorena. Javnost će imati prigodu iz prve ruke saznati što to BMW sprema. Prikazuje nove tehnologije i vozila, dok istovremeno razmatra neke vrlo konkretne primjere kako bi mogla ili će izgledati mobilnost sljedeće generacije. Zapravo, uz predstavljanje vrhunaca Centra za istraživanje i inovacije (FIZ), #NEXTGen 2020 donosi svjetske premijere BMW Motorrad i MINI. Stiže i dizajn serijske verzije BMW-a iNEXT, koji će se u prodaji naći krajem studenog 2021. godine pod oznakom BMW iX.

 

Oliver Zipse, predsjednik Uprave BMW AG iz BMW-a je kazao: "BMW grupa neprestano nastoji inovacijama se nadograđivati.BMW grupa nije spremna samo za budućnost - ona pomaže da je aktivno oblikuje.“ Dodao je kako: - "BMW Group neprestano nastoji slijediti i inovirati sebe - to je ključni element naše korporativne strategije, a BMW iX obuhvaća ovaj pristup u visoko koncentriranom obliku."

 
Proizvodnja BMW-a iX započet će u pogonu BMW-a Dingolfing 2021. S jedne strane, objedinjuje sva dostignuća, iskustva i inovacije koje je BMW akumulirao posljednjih godina u svojstvu vodećeg premium dobavljača na području električne mobilnosti. Ali njegov razvoj također ilustrira presudnu ulogu koju već igra umjetna inteligencija (AI). Trenutno BMW Group koristi AI u preko 400 aplikacija i u svim relevantnim odjelima tvrtke, u razvoju, prodaji / marketingu i proizvodnji. Također se koristi za obradu i tumačenje velikih količina podataka. AI predstavlja osnovu za automatiziranu vožnju i najprirodnije moguće iskustvo u radu u vozilu.
 
Još jedan važan korak na putu ka budućoj mobilnosti - automatizirana vožnja - može se pretvoriti u stvarnost samo uz pomoć tehnologije s područja u kojem je BMW igrao pionirsku ulogu od 1990-ih: povezanost. BMW već danas nudi bežične nadogradnje softvera i digitalne usluge za mnoge svoje modele. BMW iX sada ide korak dalje kao prvi premium model koji koristi 5G mobilnu tehnologiju. Mnoštvo izuzetno moćnih senzora - od fotoaparata do radara i ultrazvučnih uređaja - zajedno s brojnim različitim antenama, od Bluetootha do 5G, uz pomoć umjetne inteligencije i usluga upravljanih podacima, pretvaraju BMW iX u računalo visokih performansi na kotačima .
 

Novi centar za simulaciju vožnje BMW Group u Münchenu pruža idealno okruženje za ove aktivnosti. Najsofisticiraniji i najsvestraniji objekt ovog tipa, ovaj objekt od 11.400 četvornih metara dom je za ukupno 14 simulatora, uključujući simulator visoke vjernosti i visoko dinamički simulator. Oni omogućuju da se iskustvo vožnje na cesti prenese u laboratorij u realističnijem obliku nego ikad prije.
 
Međunarodni savezi otvaraju nove putove.
 
Savezi BMW Group također ističu koliko je tvrtka odlučna krenuti novim putovima. Na primjer, inženjerski alati koji su se koristili u prošlosti više nisu mogli podnijeti složene zahtjeve BMW-a iX. To je bio jedan od razloga zašto je BMW kontaktirao Epic Games još 2015. godine, a nedugo zatim i kao prvi proizvođač automobila koji je u razvoj vozila uveo sustav mješovite stvarnosti koji je u potpunosti stvoren koristeći komponente iz industrije igara na sreću. Temelji se na Unreal Engine 4 iz Epic Gamesa.
 
Svjetska premijera MINI Vision Urbanaut.
 
Marka MINI koristi #NEXTGen za predstavljanje, za svjetsku ekskluzivu, za promociju posve novog MINI VISION Urbanaut digital Vision. Ovo je potpuno nova interpretacija automobila i sve je učinjeno da bude poput toplog doma. Vozilo Vision koristi tri MINI moda - "Chill", "Wanderlust" i "Vibe" - kako bi prikazao širok raspon scenarija korištenja koji se protežu daleko izvan stvarne vožnje i nudi nova rješenja za urbane prostore.
Vanjski i unutarnji prostor mijenjaju se kako bi odražavali MINI trenutak i pružili iskustvu najbolju moguću pozornicu. Sveobuhvatan dizajn korisničkog iskustva, održivi materijali i potpuno električni pogonski sustav dodatni su sastojci cjelokupnog koncepta. Unutrašnjost MINI Vision Urbanaut pretvara se u dnevnu sobu u samo nekoliko jednostavnih koraka. Armaturna ploča se može spustiti i pretvoriti u "dnevnu postelju". A vjetrobran se može otvoriti prema gore kako bi stvorio svojevrsni ulični balkon, koji poboljšava interakciju s okolinom automobila i stvara još izdašnije prostorno iskustvo.
 
BMW Motorrad Definition CE 04 revolucionira segment skutera.
 
Poput MINI Vision Urbanaut, drugi model koji je globalno debitirao na #NEXTGen 2020 također je dizajniran za čisto električna putovanja. Skoro proizvodni skuter BMW Motorrad Definition CE 04 razvio se od BMW Motorrad Concept Link i spaja kupčev analogni i digitalni svijet pod motom "Plugged to Life". Gradskim putnicima nudi prijevozno i ​​komunikacijsko sredstvo u jednom, s mnogim inovativnim elementima i detaljima BMW Motorrad Concept Link - koji se još 2017. vidio kao radikalna vizija za daleku budućnost - koji se treba naći u serijama proizvodnja.
 
To jasno pokazuje koliko je elektrifikacija cijele flote modela BMW Group već napredovala. I to će se nastaviti u bliskoj budućnosti. Četvrtina svih vozila koja je BMW Group prodala u Europi 2021. godine očekuje se s elektrificiranim pogonskim sustavom, s tim da će se taj udio povećati na trećinu 2025. godine, a polovica 2030. Godine 2023. kupci BMW Group moći će birati između 25 elektrificirani modeli, od kojih će približno polovica imati potpuno električni pogonski sustav.
 
reko milijun elektrificiranih BMW-a do kraja 2021. godine.
 
Upravo je predstavljanje BMW-a i3 2012. godine, praćeno lansiranjem samo godinu dana kasnije, započelo modernu eru električne mobilnosti u BMW-u. Revolucionarni električni automobil također je lijep primjer napretka koji je BMW postigao u međuvremenu, jer se kapacitet pohrane visokonaponske baterije u BMW-u i3 udvostručio od svog prvijenca - bez da baterija zauzima više prostora.
 
Danas oko 13,3 posto svih BMW i MINI modela koji su novo registrirani u Europi imaju potpuno električne ili priključne hibridne pogonske sustave. BMW Grupa očekuje da će se taj udio već povećati na četvrtinu do 2021. godine, trećinu do 2025. godine, a zatim polovinu do 2030. godine. BMW i MINI vozila s elektrificiranim pogonskim sustavom sada su dostupna na 74 tržišta širom svijeta. Ukupna prodaja elektrificiranih modela na tim tržištima premašila je 500 000 do 2019. i vjerojatno će doseći milion do kraja 2021.
 
Interni razvoj BMW Group za sve elemente električnog pogona.
 
BMW Group oslanja se na interni razvoj svih elemenata tehnologije BMW eDrive kako bi joj pomogao u ispunjavanju ovih ambicioznih ciljeva. Kvaliteta elektromotora, visokonaponskih baterija, tehnologije punjenja i energetske elektronike utemeljena je u iskustvu koje brend BMW i daje od 2011. godine.
 
BMW Group će u budućnosti proizvoditi akumulatorske module, visokonaponske baterije i elektromotore za svoje elektrificirane modele na osam proizvodnih linija u svom centru kompetencija za električne pogonske sustave u pogonu Dingolfing. Tvrtka planira instalirati još četiri linije tijekom sljedećih godina i značajno povećati proizvodni kapacitet. Započevši s 8.000 četvornih metara proizvodnog prostora u 2015. godini, centar kompetencija za proizvodnju električnih pogonskih sustava trebao bi se deset puta povećati na 80.000 četvornih metara. Cilj je proizvesti električne pogonske sustave za preko pola milijuna elektrificiranih vozila godišnje samo u Dingolfingu čim 2022. godine.
 
Virtualna suradnja.
 
BMW Group koristi tehnologiju iz sektora igara na sreću.
 
Kakve veze igrački osjećaj Fortnite ima s BMW iX? Pitanje je koje bi čak i znalcima BMW-a i stručnjacima za igre na sreću moglo ostati praznog izraza lica. A opet, najuspješnija računalna igra posljednjih godina - zabilježila je 350 milijuna igrača u svibnju 2020. - i nova tehnološka zastava BMW Group doista dijeli zajedničko: u svom su razvoju koristili Unreal Engine iz Epic Gamesa.
 
Ono što u početku može zvučati zapanjujuće, detaljnijim je pregledom zapravo sasvim logično. Napokon, s BMW-om iX koji utjelovljuje zoru novog doba u užitku u vožnji, u procesu razvoja bila je potrebna radikalna promjena u razmišljanju. Postojeći inženjerski alati više nisu bili prikladni za svrhu s obzirom na složene specifikacije automobila. Uz to, BMW je sebi postavio za cilj podići funkcionalnost i korisničko iskustvo koje BMW iX nudi svojim kupcima na razinu bez presedana.
 
"Razvili smo BMW iX u potpuno novim smjerovima", objašnjava Frank Weber, član upravnog odbora BMW AG, razvoj. „Na primjer, koristili smo inovativne tehnologije iz industrije igara kako bismo što realnije vizualizirali sučelje između dizajna i tehnologije. BMW iX prvi je automobil koji je razvijen koristeći motor za igru ​​koji smo modificirali. "
 
Partnerstvo s Epic Games.
 
Bila su to dva važna razloga zbog kojih je BMW od početka odlučio preispitati razvoj BMW-a iX. Tvrtka je kontaktirala Epic Games još 2015. godine - a nedugo zatim postala je prvi proizvođač automobila koji je u proces razvoja vozila uveo sustav mješovite stvarnosti u kojem su središnju ulogu imale komponente iz industrije igara. Sustav se temelji na Unreal Engineu 4 tvrtke Epic Games, koji također pokreće Fortnite i trkački simulator Assetto Corsa Competizione.
 
"Danas tehnologije igara nude mnoge funkcije - na primjer, virtualnu stvarnost i interakciju između korisnika - koje nam nedostaju u našim inženjerskim alatima", objašnjava Matthias Oberhauser, dizajner vlasnika proizvoda i Virtual Product Experience BMW. „Zbog toga smo za ovaj projekt preuzeli vodstvo od tehnologije igara. 2015. mali je tim BMW-a pristupio modificiranju pokretačkog programa kako bismo ga mogli koristiti u razvoju vozila. "
 
Tehnologija je posebno uštedjela znatnu količinu vremena i novca u ranim fazama razvoja. Prije nego što je ovaj sustav započeo s radom, testiranje virtualne stvarnosti bilo je moguće samo uz pomoć skupe, specijalizirane opreme. Korištenje potrošačke elektronike dalo je programerima prethodno nezamislivi stupanj fleksibilnosti jer su iznimno brzo mogli implementirati i testirati promjene. Uz to, programeri širom svijeta mogli bi se uključiti u donošenje odluka s bilo kojeg mjesta gdje bi se našli, uklanjajući potrebu za putovanjem na velike udaljenosti. Tek kad se dizajni procijene u virtualnoj stvarnosti i pomoću 3D naočala pretvore u fizičke modele za daljnje testiranje.
 
 

Cool - MINI VISION Urbanaut digital Vision, svemirski auto, na struju, spojen na 5G mrežu, kao u toplom domu - Ovo naprosto morate pogledati, a i pročitati. Stiže konceptualno, oblikovno i pogonski posve novi Mini. Naravno, na struju je, oblik je svemirski, a unutrašnjost je poput najtoplijeg doma. MINI koristi #NEXTGen za predstavljanje, za svjetsku ekskluzivu, za promociju posve novog MINI VISION Urbanaut digital Vision.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.