Ubojica dizelskih SUV automobila zove se Mitsubishi Outlander PHEV, jer na njega se plaća mizeran porez za razliku od dizelaša koje država progoni

Za koji dan i u Hrvatsku stiže tehnološki najzanimljiviji plug in automobil velikog kalibra. Tek koji mjesec nakon svjetske premijere i na našim cestama prve će kilometre zavrtjeti novi Mitsubishi Outlander PHEV! Autonomija uz elektriku 45 km, samo 40 g/km CO2, stoga je porez samo 7000 kn

Ubojica dizelskih SUV automobila zove se Mitsubishi Outlander PHEV, jer na njega se plaća mizeran porez za razliku od dizelaša koje država progoni Mitsubishi promo
12. 9. 2018

Prema službeno odaslanim informacijama ostvario je izvanrednu emisiju CO2 od 46 g / km i to u novom 'stvarnom svijetu' WLTP testiranja potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova, a po staroj NEDC metodologiji temeljena emisija još je niža i iznosi 40 g/km CO2.

Mitsubishi Outlander PHEV je jedan od prvih plug-in hibridnih automobila službeno ocijenjenih po novom, daleko rigoroznijem WLTP testu potrošnje goriva i emisija CO2 bliskim realnim uvjetima. Inovativni SUV doživio je i «lagane» vizualne promjene, no ono najvažnije, povećana mu je autonomija u radu na elektro pogon i to 45 kilometara. To znači da će u Hrvatskoj biti opterećen rekordno niskim PPMV-om u kategoriji od oko 7000 kn, što će ga, čak i bez državnih poticaja, učiniti opasnim rivalom dizelskim konkurentima.

Mnogi konkurentni plug-in hibridni modeli više neće biti klasificirani kao vozila ultra-niske emisije nakon WLTP testova, a za neke nije isključeno i povlačenje sa tržišta.

Outlander PHEV MY19 postiže impresivnu učinkovitost kao rezultat opsežnih zahvata radi kojih nudi iznimna svojstva i užitak u vožnji. Novi 2,4-litreni benzinski motor uz podršku MIVEC varijabilnog sustava upravljanja radom ventila za glatko prebacivanje iz Otto u Atkinsonov ciklusa rada, ovisno o režimu vožnje. Uz to ostvaruje i veću snagu u odnosu na prethodnika (99 kW prema 89 kW) i veći okretni moment u širem rasponu broja okretaja (211 Nm prema 190 Nm).

Električni pogon također je poboljšan te stražnji elektro-motor sada daje 70kW maksimalne snage (prednji 60kW), izlazna snaga pogonske baterije je povećana 10% uz veći kapacitet od 13,8kWh. Maksimalna snaga sustava sada iznosi čak 175 kW (238 KS).

Osim pogonskog sklopa, novi Mitsubishi Outlander PHEV poboljšan je i na drugim područjima: ovjes je nanovo podešen za veću ugodu u gradu na niskim brzinama, dok novi "Sport mode" donosi brži odaziv na gas i još više trakcije preko sustava Super All-Wheel Control. Volan je direktniji i daje bolji osjećaj za podlogu, a veći prednji diskovi (17“) s dvo-kalipernim čeljustima oštrije „grizu“. Tu je i novi "Snow mode" za vožnju na vrlo klizavim površinama.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV je također i profinjeniji, prednja sjedala su udobnija, novi su instrumenti i prekidači, dodani su kanali za ventilaciju na stražnjoj klupi, više je USB priključaka i novi su dekorativni elementi. Izmjene prednjeg dijela uključuju redizajniranu masku hladnjaka, prednji odbojnik i svjetlosne elemente koji osobito naglašavaju razliku između novog i starijeg modela. Stražnji dio je dotjeran novim odbojnikom i velikim krovnim spojlerom. Točka na i su novi 18“ naplatci od lake slitine.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV MY19 dostupan je od po cijeni od 307.000 kn za izvedbu Intense i 365.000 kn za Premium.

* NEDC temeljena emisija iznosi 40 g / km

Članak je također dostupan u tiskanom izdanju magazina Start, koji je u prodaji od 08.08.2018.

PRETPLATITE SE!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.