VIDEO Red elektrike, red hibrida pa napokon i red hiper sportaša, stiže Hyundai Kona N od 275 konja, do stotke za manje od 6 sekundi

Hyundai sprema i Konu za sportski N razred. Do stotke za manje od 6 sekundi!

Lijepo i poželjno s pogonom 4x4, ali sa standardnim osmobrzinskim DCT mjenjačem koji iz motora od 275 KS izvlači najbolje. Očekujte do stotke za manje od šest sekundi i maksimalnu brzinu od 255 km/h. Nakon i30 N i i30 Fastback N, eto i trećeg Hyundaija iz N razreda

VIDEO Red elektrike, red hibrida pa napokon i red hiper sportaša, stiže Hyundai Kona N od 275 konja, do stotke za manje od 6 sekundi Hyundai
11. 3. 2021

 Posljednjih nekoliko mjeseci Hyundai nam polako i marljivo servira nove detalje o nadolazećem, trećem članu obitelji N, Koni N. Bez sumnje, ovo je izuzetno važan automobil za marku, jer je Kona postala jedan od najprodavanijih modela. Hyundaijevi apetiti u ovom sportskom segmentu zasigurno su sjajni. Dugotrajni postupak najave dolaska stoga je svakako razumljiv, a prema najnovijim fotografijama Hyundai će do premijere ostaviti malo neotkrivenog.

Serija posljednjih otkrivenih fotografija prikazuje prednji i stražnji dio automobila, skriven u sjeni, ali ruku na srce, bore ostaju pomalo naborane. Primjerice, jasno je da će biti puno promjena na tijelu u odnosu na klasični Kono, a sve će biti u skladu s dizajnerskim jezikom linije N sportskih automobila.

Svi elementi i30 N

Prednji dio obilježit će potpuno novi odbojnik sa šesterokutnom rešetkom, koji će na desnom rubu nositi obavezno slovo N, a tik ispod njegovog gornjeg ruba postavljeni su i dodatni prorezi za usis zraka. Donji rub branika u međuvremenu je označen prepoznatljivom crvenom granicom, kao i stražnji branik. Po uzoru na i30 N, sakrit će dvije velike ispušne cijevi, a prepoznatljivo trokutasto treće kočiono svjetlo neće biti postavljeno između njih, već ispod krovnog spojlera, smještenog na gornjem rubu stražnjeg stakla.

 
Međutim, sličnost s i30 N ovdje ne završava. Sudeći prema prognozama od prije nepuna dva mjeseca, oba će automobila dijeliti i pogonski sklop. Konu bi trebao pokretati dvolitreni benzinski motor snage između 250 i 285 'konja', a najvjerojatnije će mjesto ispod poklopca motora naći inačica snage 275 'konja' ili 202 kilovata.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.