Novo: FOTO x40 Ponuda motora ista je kao i kod Q3. Tu su 1,5- i 2,0-litreni TFSI benzinski motori, 2,0 TDI dizelski motor i plug-in hibrid baziran na manjem benzinskom moto - Sportski duh i elegancija
VIDEO: Novi Audi Q3 Sportback upotpunjuje ponudu coupe SUV-ova iz Ingolstadta. Donosi više sportskog duha, ali i manje praktičnosti. No kupcima u ovom segmentu to očito ne smeta.
Napisao: Gregor Žvab
Kada je BMW 2007. godine predstavio prvi X6, mnogi su mislili da će trend SUV-ova s dizajnom coupea brzo izumrijeti. No, dogodilo se suprotno - gotovo dva desetljeća kasnije, takva su vozila i dalje vrlo relevantna. Audi je jedan od proizvođača koji opstaje u ovom segmentu, a s električnim Q4 Sportback E-Tron i većim modelima Q5 i Q8, sada je predstavio i kompaktni Q3 Sportback nove generacije, koji kombinira praktičnost SUV-a s dinamičnijom, coupe siluetom.
Vanjski izgled: sportskiji karakter, manje praktično
U usporedbi s klasičnim Q3, Sportback ima 29 milimetara nižu liniju krova, što mu daje izraženiji sportski izgled. Ipak, ostaje punopravni SUV, samo s nešto oštrijim crtama. Zbog nižeg krova, prtljažnik je nešto manji - s preklopljenim stražnjim sjedalima mjeri 1.289 litara, što je gotovo 100 litara manje nego u običnom Q3. Vidljivost unatrag je također lošija, ali to ne smeta kupcima previše, jer privlačnost dizajna često nadmašuje praktičnost.
Notranjost: digitalna nadgradnja kompaktnega razreda
Kabina je gotovo identična običnom Q3, ali s nekoliko novih značajki. Dostupni su akustični prednji prozori, što poboljšava udobnost pri većim brzinama. Sonos audio sustav od 420 W s 12 zvučnika upotpunjuje paket, dok su digitalni mjerači (11,9-inčni zaslon) i veći središnji zaslon osjetljiv na dodir (12,8 inča) standardni. Budući da su mnoge funkcije, uključujući kontrolu klime, premještene na zaslon, gotovo da nema fizičkih tipki - što se neće svidjeti svima. Materijali i završna obrada u skladu su s Audijevom tradicijom.
Motori: širok izbor, ograničeni Quattro
Ponuda motora ista je kao i kod Q3. Tu su 1,5- i 2,0-litreni TFSI benzinski motori, 2,0 TDI dizelski motor i plug-in hibrid baziran na manjem benzinskom motoru. Quattro pogon na sve kotače dostupan je standardno samo na snažnijoj 2,0 TFSI verziji, sve ostale verzije imaju pogon na prednje kotače. U budućnosti Audi planira još sportskije S i RS verzije, gdje će Quattro naravno biti standard. Osnovna verzija Q3 Sportbacka sa 110 kilovata (150 KS) u Njemačkoj će koštati 46.450 eura, što je oko 1.850 eura više nego za usporedivu verziju klasičnog Q3.