Samo 45 km od HR granice proizvoditi će se posve novi Twingo, naravno, na električni pogon

 
Sudbina Revoza, tvornice u kojoj je radilo i još radi dosta Hrvata, je poznata. Riječ je o automobilu koji će se proizvoditi u tvornici u Novom Mestu

 Bilo je mnogo nagađanja što će sve nastati u Novom mestu, no čini se da je ovo sasvim logičan izbor.
 

Samo 45 km od HR granice proizvoditi će se posve novi Twingo, naravno, na električni pogon Revoz
3. 4. 2024

 
U sklopu svoje jedinice za električna vozila Ampere, francuski proizvođač automobila Renault ovog će mjeseca započeti inženjerske radove na pristupačnijem modelu novog električnog Twinga, a masovna proizvodnja započet će 2026. u Renaultovoj tvornici Revoz u Novom mestu, doznaje se iz neimenovanih izvora sažima novinska agencija Reuters.


 Koncept je već oblikovan

U Renaultu su prošli tjedan neslužbeno dizajnirali osnovni koncept vozila. Ampere bi sada trebao krenuti s odabirom dobavljača, projektiranjem prototipova i usklađivanjem proizvodnje, a francuski automobilski div inače nastoji skratiti vrijeme razvoja novih modela koje je do sada u prosjeku iznosilo pet godina. Primjerice, električnu verziju Meganea razvio je za četiri godine, a novu električnu verziju "Petice", koja će se u prodaji naći ove godine, za tri godine, piše Reuters na svojoj web stranici.

Kako bi ubrzali razvoj električnog Twinga, inženjeri Renaulta smanjit će broj komponenti automobila za 20 posto korištenjem više generičkih komponenti, rekao je glavni tehnološki direktor tvrtke Gilles Le Borgne za francuske novine Les Echos prošlog mjeseca.

Električni Twingo već nastaje u Novom mestu

Proizvodnja novog električnog Twinga trebala bi se odvijati u Revozu u Novom Mestu, gdje se sada sklapa trenutni električni model
 Twingo ZE.

Renault službeno ne komentira informacije. U posljednjih 30 godina u svijetu je prodano više od četiri milijuna Twina na fosilna i električna goriva.

Francuski div, kao i druge europske automobilske tvrtke, radi na razvoju pristupačnijih manjih električnih vozila koja bi koštala manje od 20.000 eura, čime se pozicionirao ispred kineskih rivala kao što je BYD.

Kinezi sve uspješnije prodiru na europsko tržište sa svojim električnim automobilima.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.