Rasturaju na Facebooku, a nema ih nigdje u javnim hrvatskim medijima! Kolakušićevu objavu u samo 24 sata vidjelo 270.946 fanova
Zaboravljeni u hrvatskom medijskom prostoru rasturaju na društvenim mrežama. A kad dođu izbori, sve se 100 posto promijeni! HRVATI JAKI JEDINO NA FACEBOOKU.
Otkako je političarima zabranjeno reklamiranje na Facebooku, jedini pravi koji imaju odličan doseg i to bez plaćanja su Mislav Kolakušić i Karolina Vidović Krišto!
Mislav prikupio samo u jednom danu 12.523 reakcija za jednu jedinu objavu, premijer Plenković koji ispada iz svake paštete dobio samo 284 reakcije!
Totalno medijski izolirana Karolina ima i više od 50.000 reakcija na zadnju objavu!!!
I dok vladajući političari svoju popularnost zahvaljuju ponajprije javim medijima koji ih moraju u stopu pratiti, oni oporbeni put do fanova nalaze poput vode. Tamo gdje ih ne možete zaustaviti, a to su ponajprije društvene mreže. Mislav Kolakušić bio je i još je uvijek Hrvatski kralj društvenih mreža. Upravo na njima godinama je gradio svoju popularnost i baš zahvaljujući njima uspio je u nekoliko navrata razgrnuti put i do samih vrhunaca vlasti i popularnosti.
Njegove objava na društvenim mrežama i dalje se najpopularnije od svih hrvatskih političara, a zanimljivo je kako je i Karolina Vidović Krišto uspjela iskoristiti "totalnu nezainteresiranosti" vladajućih političara. I njena zadnja objava pregledana je i više od 50.000, što je 5 x slabije og Kolakušićeve objave, ali zato i stotinjak puta bolje od Plenkovićeve.
Bilo kako bilo, očito je kako svaka roba ima svojeg kupca i kako ih pomalo marginalizirani političari u hrvatskom medijskom prostoru nalaze jedino tamo gdje se mogu probiti. Dobro je to znana priča i posebno je zanimljiva u trenutku kad je Europska komisije zabranila političko oglašavanje na Facebooku i društvenim mrežama. U nemogućnosti reklamiranja vodeći vladajući političara potpuno su marginalizirani na društvenim mrežama. Za razliku od njih fanovi pretražuju zanimljiv sadržaj oporbenjaka koji i ne moraju platiti svoje objave da bi došli do pratitelja.