Ovlašteni servis htio mu naplatiti više od 11.000 eura, ali on je sam pronašao rješenje za samo jedan običan euro

Skoro su ga "ogulii k'o sansku kozu"! Htjeli mu promijeniti cijelu ploču vrata, motora i kompletnog retrovizora, a on sam kasnije otkrio kako je otišao samo jedan prekidač ne skuplji od jednog eura!

Ovlašteni servis htio mu naplatiti više od 11.000 eura, ali on je sam pronašao rješenje za samo jedan običan euro DJ_Moertel from Pixabay
16. 6. 2025

Napisao: Gregor Žvab

Posjedovanje superautomobila kao što je Bugatti Veyron nije samo stvar prestiža, već i trošak bez premca. Iako se radi o jednom od najlegendarnijih hiperautomobila u posljednja dva desetljeća, troškovi održavanja znaju biti toliko ekstremni da bi čak i najimućniji pocrvenjeli.

Carl Hartley, poznati britanski trgovac superautomobilima i bivši vlasnik Veyrona, otkrio je u nedavnom intervjuu koliko visoki mogu biti troškovi servisa, čak i za potpuno beznačajne kvarove. Prema njegovim riječima, redovno godišnje održavanje Veyrona košta oko 100.000 britanskih funti (oko 117.000 eura), a svaki veći servis najmanje 30.000 funti (oko 35.000 eura).

Više od jedanaest tisuća za zamjenu?

Problem koji je Hartley istaknuo uključuje jednostavan prekidač za podešavanje vanjskih retrovizora. Nakon četiri godine korištenja prekidač je izgubio na točnosti, pa se obratio službenom Bugatti servisu. odgovor? Kompletna zamjena cijele ploče vrata, motora i kompletnog retrovizora. Cijena? Čak 11.400 eura s porezom.

Ali priča se okreće. Hartley je potražio pomoć od poznanika s iskustvom u motosportu. Brzo je utvrdio da je problematični dio identičan komponenti koja se koristi u kombijima Volkswagen Transporter. Dio je bio dostupan samo u paketu od pet, ali ukupna cijena bila je smiješnih 1,05 eura.

Popravak je obavljen za 20 minuta, potpuno besplatno.

Hartley savjetuje: "Iako službene garaže nude sigurnost, za Bugatti - a vjerojatno i druge hiperautomobile - mudro je razmotriti kvalitetne neovisne garaže." Često mogu ponuditi ekvivalentnu uslugu za znatno niži iznos.

Kada "rutinski" servis zvuči kao promjena motora

Hartleyev slučaj nije usamljen. Drugom vlasniku Veyrona naplaćeno je 17.900 eura za zamjenu spremnika goriva, a ugradnja je koštala dodatnih 20.000 eura. S druge strane, zamjena senzora tlaka prednabijanja, inače identičnog onom u Volkswagen Golfu GTI, "vrijedila" je samo 16,50 eura. Ali ipak je za ugradnju trebalo platiti 1600 eura.

Unatoč vrtoglavim cijenama, nije svaki dio Bugattija egzotičan. Neke komponente – poput ovog prekidača, na primjer – žive svoj vijek čak iu sasvim normalnim kombijima.