"Full na struju"! Hoće li novi Golf biti pravi znani Golf, ili? 9. genaracija zvat će se ID.Golf

Najpoznatiji dizelaš postaje isključivo "električar"! Nadolazeća, deveta generacija Volkswagen Golfa bit će, po svemu sudeći, potpuno električna. Tome će biti prilagođeno i njegovo ime.

Thomas Schäffer dao je naslutiti da bi se novi Golf mogao zvati ID.Golf. Proizvodit će se u Seatovoj tvornici u Martorellu kraj Barcelone.

"Full na struju"! Hoće li novi Golf biti pravi znani Golf, ili? 9. genaracija zvat će se ID.Golf Volkswagen
16. 2. 2023

Aktualna generacija najprodavanijeg Volkswagena svih vremena tek se zahuktala, a već se priča o sljedećoj. U svjetlu elektrifikacije svega, sljedeća generacija Golfa najvjerojatnije će doživjeti svoju potpuno električnu sudbinu. Budući da je ID oznaka rezervirana za sve električne Volkswagene, spekuliralo se hoće li Golf ostati Golf ili postati ID.2

Iako nagađanjima nije kraj, najvjerojatnije rješenje je kombinacija jednog i drugog. To je dao do znanja i šef marke Volkswagen, Thomas Schäffer, dajući naslutiti da bi se novi Golf mogao zvati ID.Golf. Aktualna generacija Golfa dimenzijski je dosta bliska modelu ID.3, pa je povezivanje Golfa sa serijom ID.2 na prvi pogled neprikladno. Ipak, s obzirom na ukupni dimenzijski rast automobila, vrlo je vjerojatno da će ga sljedeći ID.3 Golf prerasti.
 

I ako oko devete generacije Golfa još ima puno nepoznanica, jedno je jasno. Nadolazeći Golf bit će prvi automobil izgrađen na novoj, modularnoj platformi za električna vozila, MEB+. Nova tehnologija omogućit će veći domet i kraće vrijeme punjenja, ali s obzirom da će se i dalje raditi o 400-voltnom sustavu, punjenje s više od 200 kW neće biti moguće.

Novi Giolf stiže za dvije godine

Izvori bliski Volkswagenu početak proizvodnje predviđaju za 2025. godinu, a vjeruje se da će još neko vrijeme potom Golf VIII i ID.Golf istovremeno silaziti s proizvodnih traka. Unatoč tome što se 2025. godina nekako poklapa sa smjenom generacija, čini se da bi tako oštar prijelaz na potpuno električni Golf mnogima bio preradikalan.
 

I ako se o novoj generaciji još puno špekulira, nekoliko stvari je jasno. Proizvodit će se u Seatovoj tvornici u Martorellu kraj Barcelone, gdje će se proizvoditi zajedno sa srodnim modelom pod brendom Cupra, a kasnije bi obitelj trebala biti proširena Škodinom verzijom.
 

Preberite še

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.