Malo morgen da će Rusi ostati bez auto industrije! Konkurirati će čak i Lamborghiniju, Ferrariju, Maseratiju sa svojim posve novim brendom Rossom!

Ruski Ferrari i to Rossa stiže na ceste, s karoserijom od karbonskih vlakana, pokretan 5,2-litrenim V10 motorom... Koštati će 4 x manje od Rimčeve Nevere!!!

Bijesne pile iz Modene zamijeniti će Rusi svojima iz Moskve. Automobilska industrija u najvećoj državi na svijetu očito ne miruje.

Na serijsku proizvodnju morat ćemo pričekati, no trkaći automobil GT2 stiže već sljedeće godine.

Malo morgen da će Rusi ostati bez auto industrije! Konkurirati će čak i Lamborghiniju, Ferrariju, Maseratiju sa svojim posve novim brendom Rossom! Rossa
28. 11. 2023

Iako ruska automobilska industrija ima problema zbog svih sankcija zbog rata s Ukrajinom, au međuvremenu svjetski brendovi na ovaj ili onaj način napuštaju domaće tržište, tamo je niknuo novi automobilski brend - Rossa. Fokusirati će se na super automobile, a već su otkrili svoje prve modele odnosno koncepte.
 

Novu marku vozi trkač Roman Rusinov, prvi Rus koji je pobijedio na međunarodnoj utrci u Europi. Uz mnoge utrke izdržljivosti, tri puta je sudjelovao i na 24 sata Le Mansa. Sada želi izgraditi stroj koji se može natjecati iu Rusiji iu Europi i koji je u skladu s pravilima GT2 i GT3. pa kakvi su izgledi Rossa LM GT koncept?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roman Rusinov (@romanrusinoff)

LM GT je trkaći dvosjed s monokok karoserijom i karoserijom od karbonskih vlakana, pokretan 5,2-litrenim V10 - navodno onim iz Lamborghinija Huracana i Audija R8. Na web stranici brenda stoji da je razvijen u potpunosti "in-house", dakle sve je plod Rossa. U ovom trenutku ne možemo provjeriti istinitost ove tvrdnje. Unutrašnjost auta je potpuno trkaća: školjkasta sjedala, hrpa prekidača i trkaći volan. Osim karbonskih vlakana, vozač je okružen alcantarom i kožom, no o ostalim funkcionalnostima nije otkriveno ništa.

Prvi trkaći automobili GT2 trebali bi se početi natjecati sljedeće godine, a cijena je određena na 500.000 eura. Varijanta GT3 i serijska proizvodnja te prvi homologirani primjerci morat će pričekati do 2026. Očekuje se da će oni biti još skuplji. Ako ovaj automobil krene u serijsku proizvodnju, hoće li se Rossi moći natjecati s drugim europskim markama superautomobila? Na odgovor ćemo morati pričekati.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roman Rusinov (@romanrusinoff)

 

BONUS VIDEO: Popravni izpit za ‘električnega Golfa’: so pri Volkswagnu odpravili napake?

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.