VIDEO + 15 FOTO: Nakon Bube i Golfa slijedi 3. najznačajnija era za VW, ona električna, Hrvatima osigurano u pretplati 20, a Europljanima 30.000 prvog pravog modela ID.3 1ST uz kaparu od 7500 kn

Na slijepo u prvom danu rezervirano već 10.000 modela ID.3 1ST. Po dimenzijama i obliku sličan Golfu, s početnom cijenom od 23.000 eura! VW ulaže 9 milijardi eura, a u 10 godina izradit će 10 milijuna električnih I.D. auta.

Kompanija iz Wolfsburga kreće putem Tesle i Zastave i nude svoj prvi udarni električni model s dosegom od 420 km u pretplati za ograničeni broj i to na vrlo sličan način na koji je to nekada u borbi za poznatog kupca radila Crvena Zastava, a kasnije i Tesla. Prvih 200 primjeraka već proizvedeno u sutra i najvećoj tvornici električnih vozila, onoj u Zwickau. Jurgen Stackmann, član Uprave VW-a na pretpremijeri  DRIVE u Berlinu kazao je: - Danas je početak nove ere u Volkswagenu, kompaniji koja želi biti predvodnik ekologije i posve čistih vozila. Cilj nam je Planet ostaviti netaknut djeci i unucima. Najavili su do 2025. nevjerojatnih 20 novih auta na električni pogon.

VIDEO + 15 FOTO: Nakon Bube i Golfa slijedi 3. najznačajnija era za VW, ona električna, Hrvatima osigurano u pretplati 20, a Europljanima 30.000 prvog pravog modela ID.3 1ST uz kaparu od 7500 kn Start press
10. 5. 2019

Napisao: Borut Černelić

Snimio: Start press


Ekskluzivna rezervacija posebnog izdanja modela ID.3 1ST s bogatom dodatnom opremom ograničena na 20 vozila u Hrvatskoj
→ ID.3 1ST s dosegom od 420 km (WLTP)
→ Predujam za predrezervaciju iznosi 7500 kuna

Volkswagen u razvoj e-mobilnosti planira uložiti devet milijardi eura u 10 godina i pri tome izraditi 10 milijuna električnih vozila

- prvih 200 primjeraka već vozi

Volkswagen je u Europi započeo s rezervacijama za prvi model u svojoj novoj, potpuno električnoj obitelji ID. vozila, ID skraćeno Inteligent Design. U pretplati i to za ograničenih 30.000 primjeraka traže predujam od 7500 kuna za kako predmnijevaju, budući najpopularniji Volkswagenov električni model ID.3. Potencijalni kupci u Hrvatskoj moći će se prijaviti za svoj primjerak modela ID.3 1ST na stranici www.volkswagen.com/id- prebooking i to plaćanjem predujma u iznosu od 7500 kuna.

Model ID.3 1ST ima baterije srednje veličine koja će kasnije biti dostupna za seriju modela ID.3, a za koju se očekuje najveća popularnost. Posebno izdanje, model 1ST koji se može rezervirati, ima doseg od 420 km (WLTP).

Izvana je novi električni model velik kao Golf, no u unutrašnjosti ima mjesta kao u Passatu. ID.3 bit će dostupan s tri različita baterijska sklopa, jačine  45, 58 i 75 kilovat sati. Namjera im je u prvo vrijeme najviše prodavati inačicu sa srednjom baterijom. Najslabija baterija po WLTP-u osigurava autonomiju od 300 km, a ona najveće i 550 kilometara!  Izvedbe s jačim baterijskim sklopovima moći će se puniti sa 100, a i jačim 125-kilovatnim brzim punionicama. Na slijepo, u prvom danu 9. svibnja, rezervirano je već 10.000 modela ID.3 1ST. Po dimenzijama i obliku sličan Golfu, s početnom cijenom od 23.000 eura! VW ulaže 9 milijardi eura, a u 10 godina izradit će 10 milijuna električnih I.D. auta. Kad bi ga uspoređivali s konvencionalnim modelima, najsličniji je 110 kilovatnom dizelskom Golfu, koji je i najomiljeniji i koji stoji s DSG mjenjačem u EU približno 26.000 eura. Onaj s istom automatskom mjenjačkom kutijom, ali s usporedivim benzincem stoji 24.000 eura.

Svoj strelovit rast proizvodnjom za poznatog kupca započeo je na sličan način i Tesla, a manje je znano kako je to način na koji su se nekada davno naručivali i prodavali automobili iza Željezne zavjese, a tako i u nekadašnjoj Socijalističkoj Federativnoj Republici Jugoslaviji. Volkswagen još uvijek nije precizirao točne datume isporuke, no sve je izvjesnije kako će prvi primjerci modela ID.3 1ST početi silaziti s tvorničke trake već sredinom 2020. Još je značajnija vijest iz Wolfsburga kako će Volkswagen većinu svojih modela elektrificirati već do 2025. godine. Sasvim je sigurno kako se scenariji prodaje automobila u nekadašnjem socijalističkom lageru neće i ne može ponoviti, jer u ovom slučaju radi se o bitno drukčijem pristupu, no patent takve prodaje teško je osporiti Crvenoj Zastavi, Wartburgu, Škodi, Polonezu, Ladi... U Volkswagenu su bitno oprezniji i kad je riječ o usporedbama s Teslom, za čije se je modele u pretprodaji čekalo u redovima. Kompanija Elona Muska znala je prodati i nekoliko stotina tisuća Tesli "na đendo", no kasnije su imali problema s poštivanjem rokova uplate. Zanimljivo i oni su u pretplati tražili sličan iznos kao što to čini danas Volkswagen.
Model ID.3 isporučivat će se kupcima s nultom stopom emisijom ugljičnog dioksida. Proizvodnja baterijskih ćelija te proizvodnja modela ID. usmjerene su prema tomu cilju, primjerice dosljednom upotrebom energije iz obnovljivih resursa. Neizbježne emisije u okviru proizvodnog procesa nadoknadit će se podržavanjem certificiranih klimatskih projekata. Proizvodnja modela ID.3 1ST trebala bi prema planu započeti krajem 2019. godine, a prva bi se vozila kupcima trebala isporučiti sredinom 2020.
Potencijalni kupci od sada se mogu prijaviti za ekskluzivno posebno izdanje modela ID.3, koje je za sada prikazano jedino u kamufliranom obliku, no kako će zapravo izgledati možda se najbolje može vidjeti prema do sada predstavljenim i po sajmovima izloženim primjercima iz takozvanog Volkswagenovog "električnog ID programa"

„S početkom procesa rezervacija za model ID.3 1ST diljem Europe, započinje posve nova era električne mobilnosti Volkswagena. Za sada se njihov program električnih i to u ograničenim brojkama oslanjao prije svega na postojeće modele. Tome je sada kraj, a povijest će ipak pamtiti električni Up i Golf kao pionire jednog novog doba. Uglavnom, to je možda i najveća zamjerka kompaniji iz Wolfsburga na njihovim dosadašnjim električnim autima, jer su naprosto se previše oslanjali na koncept koji je bio prioritetno smišljen za vozila na fosilna goriva.
Ovaj povijesni događaj najavio je Jurgen Stackmann, član Uprave Volkswagena zadužen za prodaju, marketing i postprodaju na forumu Volkswagen koncerna DRIVE u Berlinu
- S modelom ID.3 započeti ćemo, poslije Bube i Golfa, treće glavno poglavlje od strateške važnosti u povijesti naše marke. S modelom ID.3 činimo električne automobile spremnima za masovnu mobilnost. Najprije ćemo s modelom ID.3 unijeti električnu snagu u Europu, a zatim i u druge regije s dodatnim električnim modelima iz obitelji ID. vozila koja će uslijediti u bliskoj budućnosti.“
Marka Volkswagen nudi posebno izdanje modela ID.3 1ST u četiri boje i tri verzije. Sve verzije bit će bogato opremljene: model ID.3 1ST s opsežnim praktičnim značajkama, uključujući upravljanje glasovnim naredbama i navigacijski sustav, model ID.3 1ST Plus s dodatnom značajkom IQ. Light uz dvobojni vanjski i unutrašnji dizajn te model ID.3 1ST Max s velikim staklenim panoramskim krovom i inovacijama poput head-up zaslona s proširenom stvarnošću.
Svi detalji bit će poznati i prije jeseni na ovogodišnjem IAA sajmu automobila u Frankfurtu u rujnu. Tada će se krenuti u još ekstenzivniju prodaju. Moći će se predavati obavezujuće ponude za jedan od triju ekskluzivnih modela ID.3 1ST. Do tada će prvi kupci u svakom trenutku moći i otkazati svoju prijavu bez ikakve naplate, a bit će im vraćen i predujam, ako odustanu od kupovine.
Rezervacije se uz Hrvatsku provodi na još28 europskih tržišta uključujući i ona poput Norveške, Njemačke, Nizozemske, Francuske, Ujedinjenog Kraljevstva i Austrije. Marka Volkswagen planira godišnju proizvodnju od 100.000 primjerka ID.3 modela godišnje.

Kako je i najavljeno ovaj će se model proizvoditi u Zwickau, uskoro i najvećoj tvornici za električnu mobilnost u Europi.  Fokus je sada na pripremama za pokretanje novog ID.3. Više od 200 pred-proizvodnih vozila ID.3 već je uspješno proizvedeno. Prvi ID. Na kraju 2019. u Zwickau će se proizvoditi samo e-automobili - do 1500 na dan za Volkswagen i druge robne marke Grupe.

Obitelj I.D. imati će u svom sastavu upravo pretpremijerno predstavljenog kompaktnog električara u takozvanoj Golf klasi, preko najvjerojatnije jednog ili dva crossovera pa sve do najavljene luksuzne limuzina čija će se tajnovitost pokušati sačuvati sve do predjesenskog sajma u Frankfurtu. Do tada objavljujemo video i fotografije onoga što se o ovoj obitelji za sada zna; Volksvagenu I.D. CROZZ. Žestok je to njemački napad na sutrašnjicu i pravovremeni odgovor Tesli koja je prava započela s ozbiljnim razvojem električnih i autonomnih vozila. Obitelj I.D. je nositelj Volkswagenova programa budućnosti i predstavlja veliku ofanzivu električnih vozila. Najavili su do 2025. nevjerojatnih 20 novih automobila na električni pogon. VW I.D.VIZZION je mega luksuzna električna limuzina gornje klase od 5,11 m, snagom od 225 kW, maksimalnom brzinom od 180 km/h te autonomijom od 665 km
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.