Matthias Müller iz VW oštro raspalio po Tesli i Elonu Musku koji troši državni novac i otpušta radnike

Jedva prodaju 80.000 auta godišnje, otpuštaju radnike i čine nered na tržištu, prozivaju i VW, kompaniju koja je ove godine prodala 11 milijuna auta, koja zna što radi, čija je dobit 14 milijardi eura

Matthias Müller iz VW oštro raspalio po Tesli i Elonu Musku koji troši državni novac i otpušta radnike Volkswagen
14. 11. 2017

Matthias Müller, izvršni direktor njemačkoga proizvođača automobila Volkswagena, pred koji je dan poslao jaku poruku proizvođaču američkih električnih automobila Tesli i njegovu vlasniku Elonu Musku.

Mülleru najviše smetaju "velike najave" koje Tesla čini sa svime što napravi. Prema njegovu mišljenju Tesla se pokušava uspoređivati s velikim proizvođačima automobila, a zapravo je samo običan mali pijun.

- Postoje tvrtke koje jedva prodaju 80.000 automobila godišnje. A postoje tvrtke, poput Volkswagena, koji je ove godine prodao već 11 milijuna automobila i ostvario dobit između 13 i 14 milijardi eura. S druge strane, Tesla navodno troši milijune dolara svaki mjesec, no nije navedeno kako i gdje se stvaraju gubici, kazao je čelnik Volkswagena u Passau, a prigodno upriličenoj press konferenciji.

Müller nije sam kad je u pitanju kritiziranje Tesle

Müller je također optužio Muska da nije društveno odgovoran. Ova se optužba odnosi na to što je Tesla, navodno, otpustio između 400 i 700 radnika svih profila - tvorničkih radnika, menadžera i inženjera, ali to prema Tesli nije znak problema u tvrtki - dometnuto je ironično u Passau.

Vrlo je interesantno ako ne i hrabro od Volkswagena što optužuje Teslu da nije društveno odgovoran, a upravo je tvrtka iz Wolfsburga bila prvo optužuna a zatim i osuđena zbog varanja s deklariranim vrijednostima štetnih plinova, posebice s dušičnim oksidima. I nije samo Matthias Müller, izvršni direktor Volkswagena jedini koji je ustao progovoriti o rukopisu Elona Muska. Prije manje od dva tjedna Scott Miller, generalni direktor GM-a izjavio je kako je Tesla daleko od mogućnosti da proizvede pouzdane autonomne automobile.

Prerano je reći što je od ovoga svega istina, a što laž. Činjenica je da su sve uključene tvrtke također među glavnim sudionicima brzoga rasta tržišta električnih automobila, pa takvi postupci nisu neočekivani. Očigledno kako je iznimno agresivna, ali i futuristički orijentirana Tesla, izazvala pravi dar mar na tržišto. Činjenica je i kako se konvencionalni proizvođači sve više boje Muskove agresivnosti, ali još više potpore američke administracije i zaluđenosti fanova novih tehnologija koji su na neviđeno Musku povjerili ne samo ogromno povjerenje, već i pozamašan novac koji se mjeri u milijardama. Njih više od 300.000 zakaparilo je novi Model 3, narodski električni automobil koji stoji 35.000 dolara i čija autonomija prelazi i 400 kilometara. To što u Tesli nisu ostvarili obećanja i što isporuke prvih primjeraka ne ide kako su planirali još uvijek nikoga ne zabrinjava. Osim burze koja je reagirala spuštajući vrijednosti ove kompanije.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.