Zavirite u unutrašnjost Mercedesa A-Klase i maštajte o svom autu snova s dva zaslona kao iz zrakoplova

Društvo iz Stuttgarta napokon je počelo pokazivati zube ljutim suparnicima u kompaktnoj klasi, ponajprije Audiju A3 i VW Golfu. Nakon 21 godine od pojave prve generacije prvoga Mercedesa s prednjim pogonom, opet se najavljuje revolucija

Zavirite u unutrašnjost Mercedesa A-Klase i maštajte o svom autu snova s dva zaslona kao iz zrakoplova promo Mercedes
27. 11. 2017

Zavirite u unutrašnjost prekrasnog i posve novoga Mercedesa A-Klase! Dugo očekivani suparnik, ponajprije Audija A3 i Volkswagena Golfa, napokon je počeo pokazivati zube. Ovaj kompakt, koji je bio prvi revolucionarni mali Mercedes s pogonom sprijeda, prije 21 godinu izazvao je pravi dar-mar na tržištu. Kako stvari stoji i novitet, koji se očekuje najkasnije u Ženevi i Šangaju na proljeće, označit će same vrhunce kompaktne klase kojoj pripada. Izvjesno je kako bi se već mogao pojaviti i početkom godine, prvo u Los Angelesu, a potom i na Detroit Motor Showu. Zasada su iz Stuttgarta objavili samo slike interijera, a fotografije i snimke eksterijera čuvaju se kao suho zlato. Postoje brojne špijunske slike, no one su toliko različite da se sa sigurnošću može kazati kako samo izabrani znaju kako izgleda izvana.
Kabina je, kao što se može vidjeti - high-tech i nije teško zaključiti kako je na tragu svega superiornoga što je pred nešto manje od dvije godine donijela i E Klasa, a ima tu i puno toga što je dosada bilo rezervirano isključivo za najbolju S-Klasu. Prvi je to auto u kompaktnoj klasi s dva zaslona koji su zapravo preneseni iz većih Mercedesa. Kad zasvijetle punim sjajem informacije se na njima produciraju u gotovo dvije trećine dužine kokpita. Displeji će se nuditi u tri kombinacije. Prva je bazna koja donosi dva, velika sedam stopa, druga uključuje onaj veći ispred vozača, s dijagonalom 10,25 stopa te odmah do njega u sredini onaj s dijagonalom 7 stopa. Treća je najblistavija i najučinkovitija. Uključuje dva pozamašna zaslona u bojama, s nevjerojatnom razlučivošću i s dijagonalama 10,25 stopa. Svi su nereflektirajući i automatski se promjenama intenziteta svjetlosti prilagođavaju kjudskom oku. Zasloni naprosto dominiraju kokpitom, jer gotovo ništa drugo od instrumenata ispred vozača i suvozača ne postoji. Toliko je sve to moderno da se tako što rijetko moglo vidjeti i u najskupljim futurističkim filmovima.

Uza sve to u Mercedesu se ponose ambijentalnom rasvjetom koja može osvjetljavati kabinu u nevjerojatne 64 boje, a sve su organizirane u takozvanih 10 svjetskih blokova boja!
Više nije nikakva tajna kako će novi Mercedes A-Klase biti duži, ali i viši i širi. Zasada je procurilo kako će zbog većih dimenzija i unutrašnjost obilovati s puno više prostora negoli u aktualnoj generaciji, a već sada se u Stuttgartu hvale kako nijedan kompakt nema toliko prostora za putnike i prtljagu kao njihov novitet koji se očekuje na proljeće.
U kompaktnom klasi gotovo ni ne postoji kategorija u kojoj se neće pojaviti, od standardnoga kompakta do sportskih izvedenica AMG. Dakako, bit će tu sve dominatniji i hibridni te posve električni pogoni, a veliko je iznenađenje i isticanje u prvi plan A-Klase s pogonom na plin. Dizelaše ne namjeravaju ukinuti, bar za prvo vrijeme. Dvolitreni znani turbak s pogonom na plinsko ulje zamijenit će motorom s obujmom 2,1 litre. Dostupna snaga bit će od 148 do 194 "konja". Na raspolaganju će biti i izvedenice poznatih Mercedesovoh turbobenzinca s obujmom 1,6 i 2,0 litre. Električni Mercedes A-Klase neće imati domet manji od 400 km!
Valja dodati kako zbog posve nove povišene «konfiguracije» nova generacija raspolaže posve drukčijim pozicijama za vozača i suputnike. Puno je bolja preglednost i to u svim smjerovima, a na stražnjoj klupi mjesta je gotovo kao u C-Klasi. U odnosu na prethodnu generaciju unutrašnjost na stražnjoj klupi produljena je 22 mm, povišena je 8 mm, a u širinu je «napumpana» za dodatna 36 mm. Ono što se često znalo zamjeriti staroj generaciji, prtljažnik sa zapreminom relativno malih 370 litara, sada više ne stoji. S 399 litara jedan je od većih u klasi.
Dalo bi se još puno toga i pisati i još više špekulirati, no pričekajmo i više službenih podata koji se očekuju uskoro. S još više nestrpljenja očekuju se i one koje će otkriti njegov izgled.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.