Alfa Romeo Giulija Veloce GTAm posebna je zvijer s 540 konja - ona je cuore sportiva u ekskluzivnoj i limitiranoj ediciji od samo 500 primjeraka iz lombardijskog središta paprenih oktanskih virusa

Giulia Quadrifoglio s oznakom GTAm slavi 110. obljetnicu branda i 55. obljetnicu prve Giulia GTA, Giulie Sprint GTA. Pompozna premijera iz Palexpo salona pretvorila se u onu virtualnu. Eto kako izgleda i što donosi najnovija supersportska Alfa

Alfa Romeo Giulija Veloce GTAm posebna je zvijer s 540 konja - ona je cuore sportiva u ekskluzivnoj i limitiranoj ediciji od samo 500 primjeraka iz lombardijskog središta paprenih oktanskih virusa Alfa Romeo
3. 3. 2020

Alfa Romeo ima namjeru vratiti titulu najbrže cestovne limuzine, a osim što je  Alfa Romeo Giulia Veloce GTAm jedna od najvećih virtulanih zvijezda Ženeva, sportiva iz Milana nudi do sada neviđeno. Najavili su je kao zanimljivu novost kojom su namjeravali iznenaditi na sajmu automobila u Ženevi, no eto viralne svjetske premijere. Zanimljivo, jer prkose struju. To totalno električarsko pomodarstvo mailaza na oduševljenje istinskih oktanoljubaca. Izložba u ženovskom Palexpu je otkazana, ali to nije spriječilo Alfi da predstavi svoj najnoviji model. Šuškalo se da je Giulia Quadrifoglio nešto sportskiji model. Prema off the record glasinama premijera je trebala tek u lipnju na 110. obljetnicu obilježavanja, no na sveopće zadovoljstvo, virtulanim svijetom brže od corone proširila se vijest o "najljućoj" novoj Alfi.
Činjenica da je Alfa Romeo Giuliji Veloce GTAm posebna zvijer jasno pokazuje nova vanjština, ostavljajući Talijane same bez karoserije. Prednji branik dobio je i veće dovode za zrak, prednji su tragovi primjetno širi, stražnji je obdaren karbonskim vlaknima u 'prirodnoj boji', a stražnji krase ogromna vrata prtljažnika, nova stražnja svjetla i samo jedan par ispušnih cijevi (proizvođača Akrapovič ) koji se nalazi usred usmjerivača zraka. To su samo najvažnije inovacije. Sve je praktički nemoguće pokriti. Usput, sve aerodinamične dodatke osigurao je tim tvrtke Sauber Engineering s kojima Alfa Romeo sudjeluje u Formuli 1.

Unutrašnjost ovog cestovnog trkačkog automobila smišljena je i za trkače izvedenice, s prvom od njih Alfa će gotovo sigurno voziti testove u Zelenom paklu, na Nürburgringu. Cilje je vratiti titulu najbrže cestovne limuzine. Udobna je! I to usprkos što su sportska sjedala zamijenjena trkačim. Uklonjena je stražnja klupa automobila, a na njegovo mjesto stigao je zaštitni kavez, koji ujedno služi kao pojas za Sabeltov sigurnosni pojas u pet točaka.

VIŠE KONJA, MANJE KILOGRAMA

Iako smo se nadali značajnom povećanju snage motora, još uvijek ga nismo dobili. Sam motor ostao je u osnovi isti. Zahvaljujući poboljšanoj elektronici i ostalim dodacima, dobio je 30 'konja', odnosno 21 kilovat snage. Sveukupno raspolaže s 397 kilovata (540 'konja'). Ovi će, pak, imati još lakši posao, jer dijeta za mršavljenje Giulia Veloce nije završila unutar automobila. Posljednje, ali ne najmanje bitno, GTAm je dobio bočne prozore od leksana i više komponenata ugljičnih vlakana. Ukupna težina se tako smanjuje za čak 100 kilograma za 1520 kilograma.

Za početak planirano je proizvesti samo 500 primjeraka s gore navedenim karakteristikama. "Sretni" vlasnici dobit će i poseban personalizirani paket, koji će uključivati Bell-ovu kacigu, natjecateljski kombinezon Alpinestars, trkaće čizme i rukavice, kaput Goodwool i mogućnost sudjelovanja na trkačkom tečaju Alpha Academy.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.