Samo tri tjedna nakon što je odstupio preminuo je legendarni i najdugovječniji čelnik Mitsubishija, Osamu Masuko! 15 godina upravljao je kultnom kompanijom, a "obuzdao" je i Carlos Ghosna

Samo tri mjeseca nakon što je zatražio i dobio "dopuštenje" da se umirovi sedamdesetjednogodišnji Osamu Masuko zaklopio je oči. Živio je život kompanije na samom njenom čelu, duže od bilo kojeg Mitsubishijevog vrhovnika. Uspio ga je sredinom prvog desetljeća izvući iz teškog globa, uveo ga je u Alijansu s Renaultom i Nissanom, a preživio je i nedavnu tešku aferu koju im je proizveo karizmatični Carlos Ghosn. Ostat će upamćen kao odan, postojan, smiren i vidovit manager koji je sačuvao ovu japansku kompaniju od brojnih havarija.

Samo tri tjedna nakon što je odstupio preminuo je legendarni i najdugovječniji čelnik Mitsubishija, Osamu Masuko! 15 godina upravljao je kultnom kompanijom, a "obuzdao" je i Carlos Ghosna Profimedia
1. 9. 2020

Osamu Masuko na čelu je japanskog proizvođača automobila od 2005. godine, što znači da je vodio japansku marku automobila kroz jedno od najturbulentnijih razdoblja u njezinoj povijesti. Između ostalog, bio je na čelu u vrijeme spajanja marke s koncernom Renault-Nissan, što se dogodilo 2016. nakon skandala oko puštanja novih vozila.

Masuko je na vrijeme preuzeo kormilo Mitsubishija, japanski koncern Mitsubishi Heavy Industries uložio je u tvrtku pola milijarde japanskih jena (oko 4,3 milijuna eura), pomažući tako spasiti nekad 19. najvećeg proizvođača automobila na svijetu, koji se tada suočavao s problemima zbog navodnog prikrivanja tvorničkih nedostataka i posljedičnih zahtjeva američkog tržišta za opozivom vozila.

Najdugovječniji čelnik Mitsubishija

Mitsubishi nije propao pod Masukovim vodstvom, budući da je bio odgovoran za to što je marka konačno dospjela u ruke Nissana, a time i dijela koncerna Nissan-Renault. Kao rezultat toga, bio je u dobrim odnosima s Carlosom Ghosnom, što je kasnije porekao kad je uhićen 2018. godine.

"Unutar partnerstva izgradio je solidno partnerstvo i uspio je svojom mirnom osobnošću i izvrsnim vezama u industriji", napisali su u Mitsubishiju, potvrđujući da je bivši predsjednik marke već umro u četvrtak, 27. kolovoza. Kao službeni uzrok smrti navodi se zastoj srca.

Da je Masuko bio lošeg zdravlja, otkrio je kad je prije samo tri tjedna odlučio i dao ostavku na mjesto predsjednika marke u 71. godini. S 15 godina iskustva postao je predsjednik Mitsubishija s najdužim stažem, a na direktorskoj stolici zamijenio ga je Takao Kato, trenutni generalni direktor marke.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.