VIDEO: Interijer je novo bojište na kojem se pobjeđuje ili pada, a tu je netom obnovljeni Jaguar F-PACE neprikosnoven, sad i s plug in pogonom

Tko ovoj "maci" može odoljeti nakon zatezanja bora i dodavanja i plug in pogona. Sa strujom je još snažniji i čišći Jaguar F-PACE, a potpuno je nova unutrašnjost. Infotainment i povezivost su superiorni, a po prvi put uz ovu "macu" stiže i elektro pogon koji potpomaže konvencionalne benzinske i dizeleske agregate. Plug-in hibridni električni (PHEV) i blagi hibridni (MHEV) pogonski sklopovi ne samo da su srušili emisiju štetnih plinova, već su uvelike doprinijeli i iznimnom poboljšanju performansi, a i štednji goriva. Plug-in četverocilindarski hibridno-benzinski razvija 404 KS i ima doseg na samo električni pogon do 53 km, uz emisiju CO2 od 49 g/km, a šesterocilindarski benzinski i dizelski MHEV od 340 KS i 400 KS pružaju profinjenu snagu i izvanredne performanse. Tu je i najnoviji dizelski turbo motor od 2,0-litre, koji dobro kombinira sa strujom. Novi je izgled poklopca motora, maske hladnjaka stražnjih svjetala i branik, supertanka... Potpuno su nova i LED četverostruka glavna svjetla - dojam je snažan. F-Pace je već u prodaji u Velikoj Britaniji, a cijene se kreću od 40.860 do 64.990 funti. U prijevodu, od 333.302 kune do 529.728 kuna

VIDEO: Interijer je novo bojište na kojem se pobjeđuje ili pada, a tu je netom obnovljeni Jaguar F-PACE neprikosnoven, sad i s plug in pogonom Jaguar Press
15. 9. 2020

Najprodavaniji Jaguarov model, F-Pace, temeljito je dorađen, uljepšan i usavršen. Britanski proizvođač automobila u indijskom vlasništvu nešto je manje mijenjao vanjštinu, ali zato je u potpunosti redizajnirao kabinu. S novim sportskim i prestižnim SUV-om stižu i nove blago-hibridne i priključno-hibridne, tzv. plug-in pogonski sklopovi. Vizualne promjene izvana su suptilne. Priodana su sprijeda revidirana "tanana" LED svjetla, koja sada imaju dvostruki J-oblik osvjetljenja koji je prvi put viđen na I-Paceu, zajedno s povećanom rešetkom. Straga su također ugrađene nove LED stražnje svjetiljke.

Julian Thompson, direktor dizajna tvrtke, ustvrdio je kako je  "interijer novo bojište"na kojem se prolazi ili pada. Stoga ne čudi nevjerojatna angažiranost Jaguarovih stručnjaka koji su ionako lijepu unutrašnjost učinili neprepoznatljivom. I opet su pogodili i opet su visoko podigli ljestvicu konkurenciji. Vrh armaturne ploče podijeljen je u dva dijela. Gornje je od aluminija, a može i od drveta, a donji dio je najvećim  dijelom u koži. Trenutni F-Paceov rotacijski birač pogona koji se podiže iz središnje konzole odbačen je u korist tvrdoglavog "mjenjača dlana" koji ima šavove poput kriket loptice. Nova je i linija motora koja se sastoji od tri dizela, dva benzinca te priključnog hibridnog pogonskog sklopa. Svi automobili imaju standardni pogon na sva četiri kotača i imaju automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa.

Kabina F-Pacea gotovo je neprepoznatljiva od izvornog modela. Središnje postavljen 11,4-inčni HD zaslon osjetljiv na dodir sa zakrivljenim staklom smješten je u središtu i sadrži najnoviji Jagov sustav za zabavu Pivi Pro, kao i Apple CarPlay i Android Auto funkcionalnost.

Uz dojmljivi vanjski izgled, prekrasno izrađenu, potpuno novu unutrašnjost, zadnju generaciju infotainment sustava Pivi Pro i izbor rednih četvero i šesterocilindarskih motora koji uključuju tehnologije PHEV** i MHEV, novi Jaguar F-PACE je luksuzniji, povezaniji i učinkovitiji. Četverocilindarski PHEV od 404 KS ima doseg u potpuno električnom pogonu do 53 km*.  F-PACE je istinski sportski SUV. Sad još čišći i pouzdaniji. Odlikuje se novooblikovanim poklopcem motora sa širom izbočinom i glađim, preciznije izvedenim površinama. Novi poklopac motora pridonosi i upečatljivijem ukupnom izgledu jer smanjuje broj spojeva elemenata na prednjem kraju automobila. Povećana maska hladnjaka se odlikuje saćastom strukturom koja je nadahnuta Jaguarovim nasljeđem, dok se na otvorima za zahvat zraka na blatobranima sada nalazi legendarni Leaper, lik jaguara u skoku, koji ocrtava izuzetnu pažnju koja je posvećena pojedinostima na cijelom vozilu. Novi prednji branik s novim oblikom otvora za zrak i tamnom mrežom vizualno proširuje novi F-PACE što mu daje još snažniju i dinamičniju pojavu. Nova, supertanka, potpuno LED četverostruka glavna svjetla s dnevnim svjetlima (Daytime Running Light - DRL) i svjetlosnim potpisom u obliku dvostrukog slova J, koja su dostupna s opcijom u tehnologiji Pixel LED, osiguravaju povećanu rezoluciju i jačinu snopa. Uz funkciju prilagodljivih glavnih svjetala (Adaptive Driving Beam), koja procjenjuju cestu ispred vozila i automatski prilagođavaju duga svjetla smanjujući jačinu snopa usmjerenu prema vozilima iz suprotnog smjera i prometnim znakovima, ovaj sustav može stvoriti izmjenjivi uzorak svjetlosnog snopa odabirom pojedinih segmenata LED kako bi postigao optimalnu vidljivost i smanjio opasnost od ometanja drugih vozača.  Premium LED tehnologija se ugrađuje kao standard u svim izvedbama, a dostupna je kao sustav automatskih dugih svjetala (Auto High Beam Assist) na modelima SE i HSE. Ova tehnologija koristi prednju kameru za automatsko prebacivanje između kratkih i dugih svjetala, radi izbjegavanja zasljepljivanja vozača iz suprotnog smjera. Sekvencijalni pokazivači smjera su isto tako dostupni na svim modelima kada su ugrađeni kao dio dodatnih povezanih opcija i tako pružaju još višu razinu profinjenosti.  

Na stražnjem dijelu, nova tanka svjetla imaju oblik Jaguarovog znaka s dva zavoja – po prvi put viđeno na potpuno električnom I-PACE-u – radi naglašavanja širine vozila. Novi oblik branika i poklopca prtljažnika isto tako daju snažan vizualni pečat i pridonose dojmljivom izgledu.

U specifikaciji R-Dynamic, novi F-PACE se odlikuje nizom posebnih dizajnerskih elemenata koji odaju njegove snažne performanse, pri čemu su svi modeli dostupni uz dodatni paket Black Exterior, koji dodatno osnažuje njegov dinamični izgled uz posebno oblikovane elemente u boji Gloss Black.

Potpuno nova, majstorska unutrašnjost

F-PACE ima potpuno novu unutrašnjost koja pojačava luksuz, unaprijeđenu povezivost i veću smirenost i profinjenost. Novo uređenje vozačkog mjesta je odvažnije, dinamičnije i više je usmjereno na vozača. Nova, sportska središnja konzola, elegantnijeg profila, širi se prema ploči s instrumentima, a na njoj se nalazi opcijski bežični punjač i veći pretinac.

U srcu nove unutrašnjosti je nezamjetno integrirani, centralno postavljeni, zakrivljeni HD dodirni zaslon veličine 11,4“ u elegantnom kućištu od slitine magnezija, kojim se upravlja novim sustavom za informiranje i zabavu Pivi Pro. Izvanredni završni detalji, uključujući nelakirani drveni furnir i aluminij, izvedeni su u prekrasnim oblicima kao što je gornji umetak vrata i puna širina „poklopca glasovira“ koji se nalazi na cijeloj širini ploče s instrumentima. Laserski gravirani ukrasi srednjetonskog zvučnika i metalni zakretni kotačić sustava JaguarDrive Control utjelovljuju posvećenost detaljima.

Julian Thomson, Direktor Jaguar Designa, je rekao: „Novi F-PACE je dinamičan i odlučan zahvaljujući elegantnom izgledu na cesti – predstavlja značajan iskorak u Jaguarovom dizajnerskom jeziku. Naglašeni luksuz i pažnja posvećena detaljima unutar F-PACE-a s nezamjetno integriranim pionirskim tehnologijama pružaju vozaču i putnicima istinski osjećaj posebnosti svaki put kada uđu u vozilo.”

Novi Drive Selector – samo jedan od brojnih prekrasnih detalja – odlikuje se gornjim dijelom izvedenim sa šavovima u stilu loptice za kriket, dok je donji dio izrađen od brižljivo obrađenog metala radi još ugodnijeg dodira.

Nove obloge vrata, u kojima se nalazi kvaka s pristupom od 360 stupnjeva, omogućavaju lakši pristup i veće pretince za boce pića i druge predmete, dok su prekidači električnih podizača prozora pomaknuti niže kako bi ih putnici mogli lakše dohvatiti.

Nova sjedala se odlikuju širim sjedištima, novim masažnim funkcijama i poboljšanom pokrivenošću grijanih i hlađenih područja. Na nekim modelima se, na naslonima za glavu, nalazi izvezeni simbol jaguara u skoku, dok niz oznaka presvlaka sjedala „Est.1935 Jaguar Coventry“ naglašavaju nasljeđe proizvođača.

Niz naprednih tehnologija brine se za zdravlje i dobrobit svih putnika. Ionizacija zraka u kabini poboljšava kvalitetu zraka zahvaljujući tehnologiji Nanoe, koja uklanja alergene i neugodne mirise. Ovaj sustav se sada odlikuje i pročišćavanjem PM2,5, koja hvata najsitnije čestice – uključujući čestice PM2,5 – radi poboljšavanja zdravlja i udobnosti putnika.  Stranka uključuje ovaj sustav jednostavnim pritiskom na tipku „Purify“.

Plug-in snaga i performanse

Novi F-PACE je dostupan s pogonskim sklopom P400e PHEV** kao i s najnovijim četverocilindarskim i novim rednim, šesterocilindarskim benzinskim i dizelskim motorima Ingenium. Po prvi put, na raspolaganju je i tehnologija blagih hibridnih električnih vozila (Mild Hybrid Electric Vehicle - MHEV) na nekim motorima. Svi modeli F-PACE raspolažu inteligentnim pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem s osam brzina. Cjelokupna ponuda pogonskih sklopova je:

Dizel

·      163 KS, MHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      204 KS, MHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      300 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      300 KS, 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

Benzin

·      250 KS, 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      340 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      400 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

·      404 KS, PHEV 2,0-litarski, četverocilindarski turbo, automatski mjenjač s osam brzina, pogon na sve kotače

Novi 2,0-litarski, četverocilindarski, PHEV model daje ukupnu snagu od 404 KS i okretni moment od 640 Nm iz benzinskog motora i elektromotora snage 105 kW. Napredni elektromotor se napaja iz litij-ionske baterije od 17,1 kWh i pomaže u smanjivanju emisije CO2 od 49 g/km* kao i potrošnje goriva od 2,2 l/100km* uz impresivne performanse ubrzanja 0-100km/h za 5,3 sekunde.

Kada je potpuno napunjen, novi P400e može prijeći do 53 km* na isključivo električni pogon, što znači da novi F-PACE PHEV može savladati prosječnu dnevnu vožnju u UK od 30,2km *** do posla i natrag na električni pogon bez potrebe za punjenjem baterije. Brzo punjenje (32 kW, istosmjerna struja) može napuniti bateriju od 0 do 80 posto za 30 minuta, dok kućni, zidni punjač od 7 kW može napuniti bateriju od 0 do 80 posto za samo dva sata.

Napredna tehnologija MHEV, dostupna na četverocilindarskim i šesterocilindarskim dizelskim motorima, kao i na šesterocilindarskim benzinskim motorima, koristi elektropokretač/generator na remenski pogon (Belt integrated Starter Generator - BiSG) radi prikupljanja energije koja se obično gubi prilikom usporavanja i kočenja. Ova energija se zatim pohranjuje u zasebnu litij-ionsku bateriju na 48 V prije njezinog inteligentnog ponovnog korištenja radi pomoći toplinskom motoru prilikom ubrzavanja, kao i radi postizanja mirnijeg rada sustava stop/start.

Uz tehnologiju MHEV, 2,0-litarski, četverocilindarski dizelski motor Ingenium od 163 KS smanjuje emisiju CO2 do 163 g/km* i potrošnju goriva do 6,2 l/100km*.

Redni šesterocilindarski dizelski motor od 300 KS pruža odlične performanse od malih brojeva okretaja uz potrošnju od 7,4 l/100 km* i emisiju CO2 od 194 g/km*. Pored odlične učinkovitosti, performanse su podjednako impresivne, pa tako ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde.

Novi dizelski motor zadovoljava stroge zahtjeve u pogledu emisije, uključujući normu Euro 6d-Final, zahvaljujući nizu naprednih tehnologija - sekvencijalnim turbopunjačima i naprednom sustavu naknade obrade dimnih plinova, koje ga čine jednim od vodećih dizelskih motora na svijetu.

Kupci benzinske izvedbe mogu birati između verzija od 340 i 400 KS 3,0-litarskog, rednog, šesterocilindarskog motora, koje pri tome imaju okretni moment od 480 odnosno 550 Nm. Obje izvedbe se ponose najnovijim tehnologijama motora uključujući električni kompresor kojem je pridružen turbopunjač s dva kola i stalno promjenljivi podizaj ventila (Continuous Variable Valve Lift - CVVL), čime se postiže snažna kombinacija profinjenih performansi i učinkovitosti. U izvedbi od 400 KS, novi F-PACE ubrzava 0-100 km/h za 5,4 sekunde.

Konačno, 2,0-litarski, četverocilindarski benzinski motor Ingenium od 250 KS daje 365 Nm okretnog momenta, što omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 7,3 sekunde uz emisiju CO2 od 209 g/km* i potrošnju goriva od 9,3 l/100km*.

Svim motorima je pridružen Jaguarov automatski mjenjač s osam brzina, kojim se može upravljati putem ručica iza upravljača kada vozač želi biti snažnije uključen.

Colin Kirkpatrick, Glavni produktni inženjer u Jaguaru, je rekao: „Novi Jaguar F-PACE ima pogonski sklop koji odgovara svim kupcima. Naš sustav PHEV sljedeće generacije je izuzetno štedljiv na gorivu i omogućava male tekuće troškove, pri čemu mu je doseg u električnom pogonu 53 km što je dovoljno za savladavanje dnevne gradske vožnje za većinu kupaca. Široki izbor pogonskih sklopova uključuje najnovije benzinske i dizelske motore Ingenium koji se odlikuju naprednim tehnologijama i pružaju savršeni spoj performansi, profinjenosti i učinkovitosti.“

Pogon na sve kotače je standardan na cijeloj paleti modela F-PACE, a sustav inteligentne dinamike pogonskog sklopa (Intelligent Driveline Dynamics) osigurava performanse pretežno stražnjeg pogona, uz sposobnost mijenjanja raspodjele okretnog momenta po osovinama gotovo trenutačno, u skladu s okolnostima.

Podvozje novog F-PACE-a je osvježeno kako bi se mogli smjestiti novi elektrificirani motori, kao i najnoviji JaguarDrive Control i novi sustav automatskog zadržavanja vozila (Auto Vehicle Hold).

Najnoviji JaguarDrive Control ima sljedeće načine rada: Comfort, Eco, Rain-Ice-Snow i Dynamic; koje vozač može ručno odabrati, u skladu s uvjetima na cesti. Postavkama, koje vozač bira putem zakretnog kotačića smještenog pored potpuno nove sklopke Drive Selector, se prilagođavaju upravljanje, rad mjenjača, odziv papučice gasa i (ovisno o specifikaciji) postavke prilagodljive dinamike (Adaptive Dynamics).

Sustav automatskog zadržavanja vozila (Auto Vehicle Hold) pruža dodatnu praktičnost i mirniji rad u odnosu na uobičajeni sustav Automatic Hill Hold. Ova nova tehnologija zadržava kočnice uključene na neodređeno vrijeme kada vozilo miruje na strmini, nježno otpuštajući kočnice tek kada vozač pritisne papučicu gasa radi pokretanja vozila.

Pionirske tehnologije povezivanja

Novi F-PACE se odlikuje Jaguarovom naprednom elektroničkom arhitekturom vozila (Electronic Vehicle Architecture), nazvanom EVA 2.0, koja podržava niz novih tehnologija radi stvaranja vozila spremnog za budućnost, vozila koje je uvijek povezano i uvijek osvježeno.

Najnovijom tehnologijom za informiranje i zabavu Pivi Pro se upravlja putem potpuno novog, zakrivljenog HD dodirnog zaslona od 11,4“. Ključne prednosti uključuju unaprijeđenu jasnoću slike, zaslon je tri puta sjajniji i 48% veći od prethodnog zaslona od 10“, a pojednostavljena struktura izbornika omogućava vozačima pristup ili pregled do 90 posto uobičajenih postupaka s početnog prikaza u dva ili manje dodira.

Radi pomoći vozačima u brzom pristupu vitalnim informacijama, novi F-PACE se odlikuje i interaktivnim HD vozačevim zaslonom (Driver Display) od 12,3“ s poboljšanom grafikom i prilagodljivim prikazom koji može sadržavati navigacijsku kartu preko cijelog zaslona s uputama skretanje po skretanje, digitalne pokazivače, upravljanje medijima, popis kontakata ili pojedinosti sustava za informiranje i zabavu. Radeći zajedno s opcijskim virtualnim zaslonom (Head-up Display), novi F-PACE daje vozačima sve podatke koji su im potrebni uz najmanje ometanja.

Intuitivni novi infotainment sustav sadrži Apple CarPlay® kao standard te omogućava strankama istovremeno povezivanje dva telefona putem Bluetootha. Ovisno o tržištu, kao standard su dostupni i Android Auto™ i Baidu CarLife. Opcijsko bežično punjenje uređaja s pojačalom telefonskog signala omogućava putnicima da brzo napune svoje kompatibilne pametne telefone. Ovaj sustav osigurava, isto tako, i jasniji zvuk prilikom razgovora zahvaljujući vanjskoj anteni.

Kako bi bilo moguće trenutačno uključivanje, Pivi Pro ima zasebni izvor napajanja, pa je spreman za korištenje čim stranke sjednu za upravljač.

Niz novih praktičnih tehnologija uključuje osvježavanje softvera preko zraka (Software-Over-The-Air - SOTA), koje osigurava da ovaj snažni SUV uvijek koristi najnoviji softver. Ova tehnologija znači da vlasnici ne moraju odlaziti u servis radi osvježavanja softvera u vozilu.

Sustav povezivanja Pivi Pro koristi ugrađenu najnoviju tehnologiju s dvije SIM kartice i dva LTE modema koji omogućavaju prenošenje putem sustava više funkcija istovremeno, kao što su streaming i preuzimanje SOTA osvježavanja, uz održavanje svih performansi. Ovakva mogućnost vrhunskog povezivanja osigurava i minimalne prekide uslijed nepokrivenosti signalom jer pretražuje eter i traži najjači signal.

Tehnologija aktivnog prigušivanja buke vožnje (Active Road Noise Cancellation) prva u ovom segmentu, neprekidno nadzire vibracije s površine kolnika i izračunava zvučni val suprotne faze koji je potreban kako putnici ne bi čuli buku. To znači da je u kabini manje buke, a poboljšana profinjenost pomaže u smanjivanju umora koji se često povezuje s izlaganjem zvukovima niske frekvencije kroz duže vrijeme. Broj osoba u kabini se stalno prati, a ovaj sustav neprekidno prilagođava svoje djelovanje kako bi svima pružio najbolje iskustvo. Lagana tehnologija osigurava da težina vozila i upravljačke karakteristike ne budu ugrožene. Prigušivanje buke motora (Engine Noise Cancellation) izolira kabinu od neželjene buke motora i tako dodatno pojačava osjećaj spokoja.

Radi dodatne praktičnosti, druga generacija ključa za aktivnosti (Activity Key) može zaključati, otključati i pokrenuti vozilo bez potrebe za konvencionalnim ključem u vozilu. Ovaj uređaj se može puniti, u sebi sadrži sat, dok njegova baterija može trajati do sedam dana između dva punjenja.

Novi način rada Guardian (čuvar) (samo u UK) isto tako koristi tajmer radi pružanja dodatne sigurnosti i smirenosti prilikom korištenja aplikacije Secure. On omogućava strankama određivanje vremena kada vozilo neće biti aktivno, primjerice noću, i primanje upozorenja na pametni telefon ako se vozilo koristi u tom vremenu - dajući tako trenutačno upozorenje za neovlašteno kretanje.

Novi F-PACE isto tako uživa pogodnosti niza naprednih tehnologija za pomoć vozaču. One uključuju monitor slobodnog izlaska (Clear Exit Monitor) koji upozorava i putnike sprijeda i one straga o vozilu ili biciklistu koji se približava prilikom izlaska iz vozila. Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) automatski održava zadani razmak od vozila ispred.

Najnovija Jaguarova 3D Surround kamera pruža napredne 3D funkcionalnosti radi pružanja više pojedinosti i mogućnosti praćenja u stvarnom vremenu prilikom manevriranja vozilom. Izbor postavki uključuje Junction View (pregled u križanjima), 3D Perspective View (3D pogled) i ClearSight Plan View.

Jaguarova posvećenost stvaranju čvrstih i laganih vozila se nastavlja i u novom
F-PACE-u. Konstrukcija s puno aluminija koristi reciklirani aluminij iz proizvodnje u zatvorenoj petlji radi veće održivosti te je značajan doprinos na Jaguarovom putu do Destination Zero (odredište nula), svijeta bez emisije, bez nesreća i bez prometnih čepova.  

Stranke imaju izbor paketa S, SE i HSE, od kojih su sve dostupne sa specifikacijom R-Dynamic. Na svim je modelima dostupan i paket Black Exterior kao opcija. (PR)

Interijer je novo bojište na kojem se pobjeđuje i pada, a tu je netom obnovljeni Jaguar F-PACE neprikosnoven, sad i s plug in pogonom - Tko ovoj "maci" može odoljeti nakon zatezanja bora i dodavanja i plug in pogona. Sa strujom je još snažniji i čišći Jaguar F-PACE, a potpuno je nova unutrašnjost. Infotainment i povezivost su superiorni, a po prvi put uz ovu "macu" stiže i elektro pogon koji potpomaže konvencionalne benzinske i dizeleske agregate. Plug-in hibridni električni (PHEV) i blagi hibridni (MHEV) pogonski sklopovi ne samo da su srušili emisiju štetnih plinova, već su uvelike doprinijeli i iznimnom poboljšanju performansi, a i štednji goriva. Plug-in četverocilindarski hibridno-benzinski razvija 404 KS i ima doseg na samo električni pogon do 53 km, uz emisiju CO2 od 49 g/km, a šesterocilindarski benzinski i dizelski MHEV od 340 KS i 400 KS pružaju profinjenu snagu i izvanredne performanse. Tu je i najnoviji dizelski turbo motor od 2,0-litre, koji dobro kombinira sa strujom. Novi je izgled poklopca motora, maske hladnjaka stražnjih svjetala i branik, supertanka... Potpuno su nova i LED četverostruka glavna svjetla - dojam je snažan. F-Pace je već u prodaji u Velikoj Britaniji, a cijene se kreću od 40.860 do 64.990 funti. U prijevodu, od 333.302 kune do 529.728 kuna

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.