Renault-Nissan najveći je svjetski automobilski brend, Toyota pala na treće mjesto

Grupacija Renault-Nissan presigla je Volkswagen, a nekadašnji lider Toyota sada je tek na trećemu mjestu

30. 7. 2017

Kao što je najbolji automobilski menadžer Carlos Ghosn i obećao, grupacija Renault-Nissan postala je najveći svjetski proizvođač automobila. U prvih šest mjeseci 2017. godine prodala je 5,2 milijuna automobila.

Francusko-japanska alijansa tako bilježi porast prodaje popriličnih sedam posto u usporedbi s istim razdobljem 2016. godine. Naravno, gubitak liderske pozicije Volkswagena u velikoj je mjeri rezultatom skandalozne afere Dieselgate, ali ipak i u njegovoj grupaciji ima svijetlih točaka. Primjerice, Seat bilježi rast prodaje 13,7 posto, a Bentley nevjerojatnih 30,6 posto.

Nekadašnji automobilski lider Toyota sada je tek na trećem mjestu, ali stručnjaci im predviđaju skori povratak na tron, jer najviše ulažu u hibridnu i električnu tehnologiju, koje će kroz nekoliko godina biti osjetno traženije nego danas.

Kristian Sikavičev

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.