Sandero je najjeftinija Dacia i iznimno je povoljna, no nova je generacija kvalitativno sve samo ne jeftina

Nakon otkrivene vanjštine, Dacia predstavila i unutrašnjost svog najjeftinijeg modela - francuski auti iz Rumunjske već davno nisu za otpisati, štoviše. Dobar komad pleha za razumnu cijenu

Sandero je najjeftinija Dacia i iznimno je povoljna, no nova je generacija kvalitativno sve samo ne jeftina Dacia
29. 9. 2020

Dacia je rasla, evoluirala i postajala sve konkurentnija. Ako su prije desetljeća i pol - a potom i kasnije - mnogi kupci optuživali da je jeftino i dosadno, takve kritike iz godine u godinu postaju sve manje opravdane. Posljednje, ali ne najmanje važno, Rumunji su to naznačili trenutnom generacijom Dustera, a još više trećom, nadolazećom generacijom Sandera. Prošli je tjedan ispustio prvi veo, a sada je u potpunosti otkrio svoju unutrašnjost i raspon motora.

Ispod već dobro poznatog karoserije, koje dodatno naglašava neke od dizajnerskih elemenata koje marka želi uvesti u svoju ponudu, krije se puno modernija kabina. Najprepoznatljiviji i najočitiji element u njemu je potpuno novi infotainment sustav Media Control s samostojećim i jedinim zaslonom osjetljivim na dodir iznad nadzorne ploče. Prečaci klima uređaja u međuvremenu se dijelom temelje na modelu Duster, a poboljšanje se može primijetiti i u odabiru materijala.

Da je riječ o potpuno novom automobilu, govori i platforma na kojoj je stvorena treća generacija Sandero. Temelji se na platformi CMF-B, koju koriste i trenutni Clio, Captur, Nissan Juke i nedavno predstavljeni Megane Conquest, zbog čega se može očekivati ​​veliki iskorak u pogledu kvalitete i sigurnosti vožnje. Među sustavima pomoći treba istaknuti šest zračnih jastuka i napredni sustav za automatsko kočenje u nuždi.
 

Pogon će osiguravati isključivo benzinski motori ili kombinacija benzina i prirodnog plina.

Smirene vozače vjerojatno će zanimati i informacija da će novi Sandero prvi put biti dostupan s kontinuirano promjenjivim CVT automatskim mjenjačem, a slično kao i Duster, kupci će se moći odlučiti i za Eco-G benzinski motor.

Očekuje se da će novi Sandero početi ganjati prve kupce početkom sljedeće godine, a moći će ga loviti na cestama od proljeća nadalje. Također u verziji Stepway, koja se do sada pokazala izuzetno popularnom. U novom izdanju bit će prepoznatljiv po promijenjenom poklopcu motora, promijenjenim odbojnicima i svjetlima za maglu, krovnim ogradama i čak 41 milimetar većem klirensu u odnosu na klasični Sander.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.