Na dan kad je postao punoljetan Citroenu C3 je udahnuta jedinstvenost, a kupcima zajamčen unikat. Sad se bira izmađu 97 opcija

Personalizacija je bila glavni vodič za Citroenove inženjere u obnovi treće generacije C3. Ono što su započeli s Cactusom, sad su u "face lifting" trećoj generaciji odlučili dovesti do kombinacija na entu potenciju. Sama tvornica nudi mogućnost 97 različitih odabira. Ako se kupac i sam poigra može "složiti svoj unikatni auto". Cijena najjeftinje benzinske "Live" izvedbe od 83 konja je 91.900 kn, a 135.900 kn valjat će izdvojiti za najskuplju "Shine" benzinsku opciju PureTech 110 S&S EAT6.

Na dan kad je postao punoljetan Citroenu C3 je udahnuta  jedinstvenost, a kupcima zajamčen unikat. Sad se bira izmađu 97 opcija Jure Šujica
7. 10. 2020

Francuzi su odlučili osvježiti jednu od svojih najvećih uspješnica i u nas najprodavaniji i najzanimljiviji tržištu Citroen.C3 da bi izdržao utakmicu i tempo dobio je lagana vizualana osvježenja te ono najvažnije, mogućnost beskrajnog broja individualizacije odabranog primjerka.  Citroën C3 je zapravo i supermini koji nije repa bez korijena. Na cesti je od travnja 2002. kada je zamijenio legendarni Citroën Saxo.Treća generacija pojavila se u lipnju 2016. U prodaju je krenula u siječnju 2017. godine, a upravo je stigao i sa zategnutim borama. Motore nisu mijenjali, ni infotainment i promjene su uglavnom kozmetičke.

C3 je s vremenom zavrijedio remont i na kraju ga i dobio. I kad je riječ o vanjskom dizajnu, površni će promatrači teško uočiti promjene. One su na prvi pogled jedva vidljive, no mogućnost slaganja boja i dodataka čine ga posebnim. Najuočljiviji je zasigurno novi prednji dio, gdje možete pronaći obnovljene i prije svega veće farove. Inspirirani konceptom C-Experience, sadrže prepoznatljiv V light potpis, koji ćemo u budućnosti moći pratiti na ostalim modelima marke. Prvi će biti C4, koji bi trebao stići prije kraja godine.

Preostale promjene na vanjštini uključuju nove aluminijske naplatke od 16  inča, malo modificirane zaštite vrata Airbump (čak 70 posto svih kupaca odlučuje se za njih), novu dekorativnu grafiku krova i nove kombinacije boja karoserije, gdje ponudu dodatno obogaćuju dvije nove boje, sprint plava i eliksir crvena. Uzimajući u obzir dvobojne kombinacije karoserije i dvije različite opcije presvlaka i dodataka u kabini, kupci će moći birati između čak 97 različitih kombinacija.

-        sedam nijansi karoserije: uključujući dvije nove sjajne nijanse crvena Elixir i plava Spring uz već poznate nijanse (crna Perla Nera, siva Acier, siva Platinium, bež Sable, bijela Banquise). 

-        četiri paketa Color: obojeni elementi, uključujući obrube svjetala za maglu i elemente Airbump®. Uz postojeću crnu, bijelu i crvenu u ponudi je boja Emeraude Anodisé.

-        četiri boje krova od kojih je jedna nova moderna boja plava Emeraude (uz postojeće bijelu Opale, crnu Onyx i crvenu Aden). Boje krova usklađene su s bojom osvrtnih zrcala i obruba stražnjih trokutastih stakala.

-        tri krovna ukrasa: uvedene su nove teme uređenja (Crvena, Techwood, Emeraude) u obliku naljepnica za krovnu kapsulu i stražnja trokutasta stakla.

 Novi Citroën C3 ima i nove naplatke od 16" (ovisno o izvedbi) koji dodatno ističu njegovu osobnost iz bočne perspektive. Dvobojni crni polirani naplatci od 16" Hellix dostupni su u opciji uz naplatke od 16" Matrix.

Ponuda personalizacije odnosi se i na unutrašnjost koja je u ponudi za Novi C3, životni prostor u kojem vlada bezbrižnost i koji podsjeća na uređenje Maison Citroën (tema Techwood) i na skandinavski namještaj. Uz serijsko uređenje unutrašnjosti kojim se ističu pročišćene linije, novi C3 nudi i dvije nove mogućnosti uređenja unutrašnjosti, od kojih jedna nudi toplo i moderno ozračje, a druga nešto dinamičnije.

Sve u funkciji prestiža

Interijer, s druge strane, donosi najviše promjena. I na kraju, ali ne najmanje važno, obloga armaturne ploče može biti odjevena u imitaciju drveta - nešto što posljednjih godina, posebno u ovom automobilskom segmentu, gdje se C3 svrstava među prva tri po prodaji s 10,9 % tržišnog udjela, rijetko viđamo. S druge strane, sjedala bi trebala sadržavati 15 milimetara punjenja više pjene i tako ponuditi još veću udobnost nego prije, zahvaljujući naslonu za ruke.

 C3 Citroen nije obraćao veliku pažnju na digitalizaciju. Instrument ploča ostaje potpuno ista, kao i zaslon informacijsko-zabavnog sustava (koji mjeri najmanje sedam inča), kao i sam sustav. Na primjer, ručna kočnica ostaje mehanička. Stoga su mu posvetili neke nove sustave pomoći. U C3 ih je ukupno do 12, pa će tako primjerice sustav koji upozorava vozača na umor, standardno biti dostupan sustav za prepoznavanje prometnih znakova, a na popisu doplata (ovisno o opremi) bit će sustav kočenja u nuždi i sustav prevencije. nenamjerne promjene traka, pametna svjetlosna zraka i još mnogo toga.

Kod motora nema novosti. Tako će biti dostupna dva znana benzinska motora PureTech snage 82 i 110 'konja' (60 i 81 kilovata) i jedan dizel sa 100 'konja' ili 74 kilovata. Slabiji benzinski (što će biti najčešći izbor kupaca) i dizelski motor bit će opremljeni ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa. Snažniji će motor, s druge strane, ponuditi dodatni stupanj prijenosa i u ručnoj i u automatskoj izvedbi, no istina je da će obnovljeni automatski mjenjač biti dostupan tek u prosincu.

Paketa opreme na obnovljenom C3 bit će tri, a većina vozila opremljena je trećom od četiri razine opreme, paketom Shine. S druge strane, samo mali dio kupaca očekuje se da se odluči za osnovni C3 s Free opremom. Inače, za obnovljeni C3 (bez najnižeg paketa opreme) pri odabiru osnovnog benzinskog motora bit će potrebno odvojiti od 91.900 kn za početni benzinski model "Live" PureTech 83 S&S BVM do 135.900 kn za najskuplju "Shine" opciju PureTech 110 S&S EAT6.

CITROËN od studenog lansira na hrvatsko tržište novi C3, nasljednika treće generacije C3. On je najprodavaniji modela marke na svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 850.000 prodanih primjeraka od početka prodaje krajem 2016. godine. Novi C3 izrazito je moderan i ima čak 12 tehnologija za pomoć u vožnji koje jamče bezbrižnost.

-        NOVO - POMOĆ PRI PARKIRANJU SPRIJEDA: ovaj sustav, koji pojednostavnjuje gradsku vožnju, ima šest senzora za pomoć pri parkiranju sprijeda koji daju zvučno upozorenje.

-        OTKLJUČAVANJE I POKRETANJE VOZILA BEZ KLJUČA: ovaj sustav omogućuje zaključavanje i otključavanje te pokretanje automobila s ključem u džepu. Automobil naime prepoznaje vozača čim se približi.

-        ACTIVE SAFETY BRAKE: ovaj sustav kočenja u nuždi smanjuje opasnost od sudara. Djeluje već pri brzini od 5km/h, sprječava sudare sa statičnim ili pokretnim preprekama i s pješacima. Ako vozač nakon upozorenja na opasnost od sudara ne reagira, sustav automatski uključuje kočnice kako bi se vozilo zaustavilo.

-        COFFEE BREAK ALERT: sustav upozorava vozača kada je vrijeme za stanku, odnosno nakon dva sata vožnje pri brzini većoj od 65 km/h.

-        SUSTAV PRAĆENJA POZORNOSTI: ovaj sustav procjenjuje koliko je vozač pozoran tako što prepoznaje odstupanja od putanje u odnosu na crte označene na cesti. Ta je funkcija osobito prilagođena na brzim cestama pri brzini većoj od 65km/h.

-        AUTOMATSKO UKLJUČIVAJE DUGIH SVJETALA: ta funkcija upravlja izmjenama dugih i kratkih svjetala kada zamijeti automobile u prometu.

-        KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG sa senzorima za parkiranje: prelaskom u vožnju unatrag ta kamera omogućuje prikaz prostora iza vozila na glavnom zaslonu. Usto se prikazuju i oznake koje mijenjaju boju kako se približavate prepreci. Doista prošireno vidno polje koje će olakšati parkiranje.

-        POMOĆ PRI PARKIRANJU NA UZBRDICI: ovaj sustav za pomoć olakšava kretanje na kosini. Sprječava neželjeno kretanje vozila na kosini kada se pusti papučica kočnice te djeluje na kosinama nagiba većeg od 3 % i stabilizira vozilo tijekom dvije sekunde.

-         UPOZORENJE NA NENAMJERAN IZLAZAK IZ VOZNOG TRAKA: ovaj sustav pomaže spriječiti smanjenu pozornost ili trenutke nepažnje za upravljačem pri brzini od najmanje 60 km/h. Kada vozilo prijeđe bijelu crtu, a da pritom nije uključen pokazivač smjera, računalo sustava oglašava upozorenje. Vozač dobiva zvučno i vizualno upozorenje kada prijeđe crtu.

-        SUSTAV ZA NADZOR MRTVOG KUTA: ovaj sustav sličicom u osvrtnim zrcalima upozorava na prisutnost vozila u mrtvim kutovima. Ta funkcija radi prema istom načelu kao senzori za vožnju unatrag te je velik adut, na primjer u pogledu sigurnosti na gradskim cestama.

-        PREPOZNAVANJE PROMETNIH ZNAKOVA I PREPORUČIVANJE BRZINE: sustav prepoznaje znakove s ograničenjem brzine i o njima obavještava vozača. Ta se brzina može zabilježiti kao postavka regulatora i limitatora brzine. Može se primijeniti pri bilo kojoj brzini. Sustav prepoznaje i prometne znakove za prestanak ograničenja brzine.

-        REGULATOR/LIMITATOR BRZINE: funkcija prepoznavanja prometnih znakova i preporučivanja brzine bilježi prepoznatu brzinu kao novu uputu za regulator ili limitator brzine.

Novi C3 nudi tehnologiju CITROËN koja povezuje druženje i bezbrižnost. ConnectedCAM Citroën®. Ova kamera povezana s internetom savršeno je ugrađena te omogućuje da slikama ili videima (do 20 sekundi) ovjekovječite životne trenutke te da ih zatim objavite na društvenim mrežama s pomoću besplatne aplikacije ConnectedCAM Citroën®, ili ih sačuvate za sebe. Raspolaže velikim kutom od 120°, razlučivošću full HD, 2 milijuna piksela, GPS-om i unutarnjom memorijom od 16 GB, a vozaču može biti korisna i u slučaju nesreće te poslužiti kao dokaz. U slučaju sudara automatski se aktivira snimanje te se omogućuje pohranjivanje snimke duge minutu i pol (30 sekundi prije / 1 minuta nakon sudara).

 

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Duljina: 3,99 m,

Širina: 1,75 m,

Visina: 1,47 m,

Međuosovinski razmak: 2,54 m,

Obujam prtljažnika: 300 l

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.