SEAT teško može postati Škoda! Što još može Volkswagen sa SEATOM? Nijemci imaju sve manje strpljenja sa vječitim proizvođačima minusa, sa Španjolcima koji očito nikad neće postati Česi

- Nećemo pokopati SEAT, ali! Španjolski brend suočava se s lošim prodajnim rezultatima i nedostatkom planova za budućnost.

Seat SUVs Seat
31. 10. 2022

Napisao: Janoš Pečnik

 
Otkako se osamostalila marka Cupra, koju smo nekada nazivali snažnim modelima Seata, Seat je ostao u njezinoj sjeni. Nedavno su obilježili milijunti prodani SUV, no prodaja je znatno pala - u srpnju čak 45 posto na godišnjoj razini, au kolovozu 42 posto - a sam Seat trenutno ne ostvaruje profitabilnost. Čini se i da je u prioritetnoj liniji za nabavu poluvodiča na posljednjem mjestu u Volkswagen grupi. No, za razliku od Volkswagena, Škode i Cupre, u svojoj ponudi još uvijek nema električni model. U međuvremenu, u slučaju Cupra Leona, gdje si mogu priuštiti veću cjenovnu premiju, dodali su nove početne pogonske inačice, što će zasigurno privući više kupaca koji bi se inače odlučili za model Seat.Izvršni direktor Volkswagena i predsjednik Seata, Za Britance je o tome govorio Thomas Schäfer, Autocar"Nećemo pokopati Seat. Ali moramo zacrtati njegovu budućnost i još uvijek radimo na tome. Imamo vremena do 2028. ili 2029. Seat je marka početne razine za mlađe kupce. Dobro radi u Europi, posebno u Španjolskoj, Britaniji i Austriji."

Schäfer je spomenuo mogućnost da Seat više ne bude (samo) proizvođač automobila, već da postane brend koji će se šire baviti mobilnošću. Uostalom, oni već nude električni skuter Mo 125. U međuvremenu, Cuprina pozicija u grupi je vrlo jasna. "Cupra je još uvijek budućnost Seata. To je ponovno rođenje Seata i Cupra će ići puno brže u elektrifikaciji. Nije masovna marka, ali je njezina pozicija vrlo jasna - privlači prkosne mlađe kupce", dodaje Schäfer.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.