Japanci su za struju, ali u malim dozama, elektroauti od 3,5 m i s autonomijom od 180 kilometara

Ovogodišnju titulu japanskog automobila godine zajednički su osvojili električni mališani Nissan Sakura i Mitsubishi eK Cross. Sve govori kako elektropogon je odličan za male aute, ne duže od 4 m koji imaju manje baterije i manji ali dovoljan domet do 200 km! To je prava budućnost elektroautomobila

14. 12. 2022

Napisao: Jure Šuica

Po prvi put u 43-godišnjoj povijesti japanskih nagrada za automobil godine, dva potpuno električna automobila osvojila su najveću automobilsku nagradu u zemlji. Nissan Sakura i Mitsubishi eK Cross rezultat su zajedničkog rada u okviru alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi i dijele zajedničku platformu, konstrukciju i pogonske sklopove.
 

Brojni članovi žirija pohvalili su veličinu i prostranost električnog dvojca, njihovu živahnu vožnju s 47 kilovata snage i 195 Nm okretnog momenta, autonomiju od 180 kilometara, pristupačnost prosječnom vozaču i cijenu. Na najavi u 73. - priča Yokohama Landmark tower, 60 članova žirija japanske organizacije okupilo se prigodom glasovanja izbor automobila godine. Nissan Sakura i Mitsubishi eK Cross pobijedili su s uvjerljivih 399 glasova.Honda Civic bila je druga s 320 glasova, Toyota Crown dobila je 236 glasova za treće mjesto, dok je Mazda CX-60 dobila 141 glas za četvrto mjesto, a Nissan X-Tail je peti s 84 glasa. Hyundai Ioniq 5 je dobio 75. glasova i okrunjen je za Japanski uvozni automobil godine 2022.-23., čime je postao prvi azijski model koji je osvojio glavnu nagradu u Japanu.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.