Enzo Ferrari 'otac' je najpoželjnijih automobila, ali on je zapravo vozio…

Performanse su bile zaštitni znak njegovih automobilskih kreacija, ali kada je birao automobile za svakodnevnu vožnju, nije tražio te kvalitete. Zanimljivo, Ferrari je bio test vozač Peugeota. Oduševljavao ga je i Mini.
 

Enzo Ferrari 'otac' je najpoželjnijih automobila, ali on je zapravo vozio… Facebook
21. 3. 2024

Napisala: Nika Arsovska

Enzo Ferrari je možda najpoznatije ime u svijetu automobila. Tračak života slavne legende otkriva i nedavni film Michaela Manna pod naslovom 'Ferrari', u kojem postaje sasvim jasno da je Enzo, iako je jako volio brze automobile i njihove performanse, za njih birao mnogo običnija vozila svakodnevna vožnja. Tako je imao nekoliko Peugeota, kasnije Fiata, a svojedobno je vozio i Mini, prema kojemu se duboko divio.

Upravljač prepustio vozaču

Iako je Enzo uživao u vožnji, često je volan radije prepustio osobnom vozaču. Od 1947. do 1969. bio je to Peppino Verdelli, stari prijatelj koji je imao samo jedan slobodan dan u godini - Uskrs.

Enzo je i tom prilikom volio u šali progunđati rekavši: „on nikad nije tu kad ga trebaš". Dino Tagliazucchi je za njim vozio „Il Commendatorea" do smrti. Naravno, Ferrari je posjedovao i nekoliko modela svojih marki. Osobito mu je bio drag Ferrari 250 GTE, ali su ga mnogo češće viđali u konvencionalnijim vozilima. Svojedobno je bio veliki zagovornik Peugeota, zahvaljujući prijateljstvu s Giovannijem Battistom 'Pinin' Farinom, čija tvrtka potpisuje dizajn automobila francuske marke.

Ferrari je bio test vozač Peugeota

Fasciniran Peugeotima iz 1960-ih i 1970-ih, Enzo je odabrao metalik sivi Peugeot 404 s bež kožnom unutrašnjosti, kojim je odlazio na duga putovanja. Nakon Peugeota 404, Enzo je 1969. prešao na noviji Peugeot 504, te konačno 1971. na Peugeot 504 Coupe.
 

 
Kada je Fiat 1969. stekao polovicu udjela u tvrtki Ferrari, Enzo je također češće koristio automobile Fiat. Jedan od njih bio je i Fiat 128, koji je postao popularan i zbog slika Enza Ferrarija u raznim reklamama.

Oduševljavao ga je i Mini

Enzo je također uživao vozeći Mini, koji mu je poklonio sam Alec Issigonis, otac originalnog Minija, koji je pomogao popularizirati model 1960. Godine 1982., Enzo je također došao s Renault 5 Turbo I, koji ga je impresionirao sa svojim performansama, zahvaljujući središnje postavljenom motoru. Jedan od posljednjih automobila koje je Ferrari posjedovao bio je Fiat 130 Coupe, koji je često koristio za svoja putovanja, te Lancia Thema 8.32, moćna limuzina s Ferrarijevim motorom.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.