Baterijski sklop iz BMW-a i3 našao je svoje mjesto u luksuznom gliseru

Nakon što je švedski proizvođač Nimbus odlučio ugraditi baterije iz BMW-a i3 u motorne čamce, američki Hinckley namjerava učiniti isto

Baterijski sklop iz BMW-a i3 našao je svoje mjesto u luksuznom gliseru Hinckley
22. 9. 2017

Nakon što je BMW svoj baterijski sklop namijenjen modelu i3 odlučio ugraditi u ostale modele – čak i u seriju 7 s dodatkom i, sada se preselio i u svijet nautike. Ako ste pomislili da je odluka Šveđana početkom godine bila neuobičajena, proizvođač prestižnih brodova – Hinckley je dokazao kako su baterije bavarskoga proizvođača dovoljno "svestrane".

One su svoje mjesto pronašle u modelu Hinckley Dasher. Riječ je o 8,6 metara dugome "retro" projektiranom gliseru, koji se smatra jednim od prvih luksuznih električnih vozila na svijetu. Trup je napravljen iz mješavine ugljičnih vlakana i epoksidnih smola, a malo složeniji dijelovi palube napravljene su uz pomoć 3D pisača. Unatoč izgledu drva, dijelovi ploče s instrumentima i pod su također izrađeni iz tih materijala pa je održavanje plovila još lakše.

Uporaba tih materijala je u velikoj mjeri pridonijela manjoj težini cijeloga plovila. Ovo je također jedan od glavnih razloga zbog kojih je Hinckley odlučio koristiti BMW baterije. Nisu u potpunosti proizvedene u tvornici, već ih obrađuje Torpedo za upotrebu na moru. Krajnji rezultat su do 40 % veći kapacitet i veća vodootpornost prema standardu IP67.

Baterijski sklop s ukupnim kapacitetom 80 kilovatsati vodit će dva motora ukupne snage 120 kilovata. Brod će tako imati brzinu putovanja do 23,8 nautičkih milja na sat, s dometom oko 64 km ili 35 nautičkih milja. Naravno, veće brzine također će biti moguće, ali doseg će biti znatno manji. Za punjenje baterija naplaćivat će se dva punjača snage 50 ampera, a vrijeme punjenja će biti 4 sata.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.